Wervik
Geplaatst: 05 jun 2006, 20:33
dit zijn mijn eerste treinfoto's gemaakt met mijn nieuwe Nikon D70 (met 18-70 lens)




Moooie foto's maar deze break heb je niet vanbinnen gezien... Vuil, vuil, vuil!!! echt very dirty. Ben er mee naar Kortrijk gegaan zojuist, en ik wil dat stel niet nog es tegen komen! Rivisie van dat stel is geleden van 1995! Die mogen ze es snel onder handen nemen... Positief: het is de 2de maal dat ik in een break zit met een fietsafdeling :pbreak-driver schreef:
tis maar dat die hier passeert (wel wa jammer)BN-koekje schreef:mooie reeks breaks
Zeg maar gerust dat alle breaks op de lijnen 69/89 van binnen niet netjes zijn. Maar ja, we zijn het hier al jaren gewoon stiefmoederlijk behandeld te worden...SIMPY.be schreef: Moooie foto's maar deze break heb je niet vanbinnen gezien... Vuil, vuil, vuil!!! echt very dirty. Ben er mee naar Kortrijk gegaan zojuist, en ik wil dat stel niet nog es tegen komen! Rivisie van dat stel is geleden van 1995! Die mogen ze es snel onder handen nemen...
En wat denk je ? Op alle andere lijnen rijden wel propere Breaks ?? De Breaks op jullie lijn worden toch ook schoongemaakt ?Patrick schreef:Zeg maar gerust dat alle breaks op de lijnen 69/89 van binnen niet netjes zijn. Maar ja, we zijn het hier al jaren gewoon stiefmoederlijk behandeld te worden...
Ach ieder treintype heeft zo zijn nadelen.. we rijden niet allemaal in een AM96 naar Brussel...SIMPY.be schreef:Niet in het weekend. Wel in de week, maar dat zijn enkel de vuilbakjes...
Maareuh, mensen van L69 als ik naar Brussel wil dan moet ik >2 uur in dezelfde break zitten. Dus je lijdt er wel meer onder. Iemand uit een andere lijn heeft meestal een break op een korte afstand en dan naar een ander materieeltype voor 'het lange deel'
En die heeft dan nog veel te veel eerste klasse. Veelal zie je ze opgepropt zitten in 2de en in eerste zit er vrijwel niemand. Vooral voor- en achteraan de trein zit die eerste klasse echt leegam62 schreef:Ach ieder treintype heeft zo zijn nadelen.. we rijden niet allemaal in een AM96 naar Brussel...SIMPY.be schreef:Niet in het weekend. Wel in de week, maar dat zijn enkel de vuilbakjes...
Maareuh, mensen van L69 als ik naar Brussel wil dan moet ik >2 uur in dezelfde break zitten. Dus je lijdt er wel meer onder. Iemand uit een andere lijn heeft meestal een break op een korte afstand en dan naar een ander materieeltype voor 'het lange deel'
Liever een Break dan een MS 96, hoor. Van die MS 96 kan ik het soms zo krijgen dat we daar opeengepakt zitten en dan in eerste klasse is er plaats zat. Maar die Breaks zijn inderdaad ook niet van de properste, maar ze hebben wel een goede indeling eerste-tweede. Daarbij, die MS 96 vertonen dezelfde tekenen als de breaks: versletenheden dat ze zoveel moeten rijden. Als de MS 96 zo oud zijn als de breaks nu, zijn ze even versleten, misschien nog meer...SIMPY.be schreef:Zit je dan liever opeengepakt in een Break misschien???