Winterdag in Hannover Linden/Fischerhof

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
kijfhoek

Winterdag in Hannover Linden/Fischerhof

Bericht door kijfhoek »

Hallo allemaal,

Ik ben een maandje geleden naar Hannover Linden/Fischerhof geweest met mijn Duitse fotograafvrienden. We hadden afgesproken om 07:00 uur in Bad Bentheim want daar namen we de Intercity naar Hannover en deze vertrekt om 07:21 uur. Ik ben om 05:10 uur bij mij thuis vertrokken want ik moet nog 170 km rijden naar Bad Bentheim. En vanaf Hannover Hbf hebben we de S-Bahn genomen naar Linden/Fischerhof 2de station vanaf Hbf. In het begin was het nog mooi weer maar niet veel later begon het te sneeuwen en dat duurde de rest van de dag. Hieronder zien jullie het resultaat.
Afbeelding De 110 200-3 staat te Bad Bentheim klaar voor vertrek met onze InterCity naar Hannover Hbf.
Afbeelding De 151 114-6 rijdt met een goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 140 677-6 rijdt met een gemengde goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De ES 64 U2-010 rijdt met een lege autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 387-8 rijdt met een goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 598-0 van Veolia rijdt met een ketelwagentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De ES 64 U2-004 rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 139 246-3 rijdt met een volle autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 297-9 rijdt met een lege autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De E186 140 van ITL rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 140 681-8 rijdt met een lege autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 151 127-8 rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 139 262-0 rijdt met een lege autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 115 346-9 rijdt met defectmateriaaltrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 140 811-1 rijdt met een gemengde goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 152 116-0 rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 437026 van SNCF Fret rijdt met een bijna lege autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 155 266-0 rijdt met een staaltrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 152 087-3 rijdt met een volle autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 232 209-7 rijdt met een ketelwagentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 280-5 rijdt met een staaltrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 110 465-2 heeft net Hannover Linden/Fischerhof bereikt met de speciale voetbaltrein uit Bremen.
Afbeelding De ES 64 F4-212 van ITL rijdt met een goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 266-4 rijdt met een autotrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 566-7 van CFL Cargo rijdt met een lege rongenwagentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 185 181-5 rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 189 005-2 rijdt met een gemengde goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding Voor mij het hoogtepunt van de dag. De 246 011-1 van IGT met een overbrengingsrit van een 186.
Afbeelding De 186 251-5 rijdt achter de 246 011-1 door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 189 034-2 rijdt met een lege rongenwagentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De ER20-003 rijdt met een ketelwagentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 189 011-0 rijdt met een gemengde goederentrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De ES 64 F4-990 van ERS rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.
Afbeelding De 1703 van de VPS rijdt met een containertrein door Hannover Linden/Fischerhof heen.

Vragen en/of opmerking dat hoor ik dan graag.

Groeten,

Leon.
Accelerat

Re: Winterdag in Hannover Linden/Fischerhof

Bericht door Accelerat »

Zoo dat is pas afwisseling in treinen zeg! :D Leuke foto's! :wink:
Fles

Bericht door Fles »

Hoe lang heb je daar op dat betonnen ding gestaan in de vrieskou?? :shock: Ik was na een uurtje echt wel even een Bratwurst gaan scoren op Hbf :lol:

En, veel belangrijker nog, waar zijn de bordjes? :lol:
Laatst gewijzigd door Fles op 19 mar 2010, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

Kijfhoek,

Proficiat met je mooie foto's.Ik heb er wel bewondering voor dat je in de kou zulke mooie foto's genomen hebt.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
PeterBrz

Bericht door PeterBrz »

Prachtige foto's!
Bedankt om ze te delen!

Groeten, Peter