http://hexjumper.be/dickens-stamps.be/s ... t_expo.htm
hoge moeilijkheidsgraad kwestie fotografie ! (belichting,reflexie,glazen afdekkingen en wanden)
EXPO Mechelen - Terneuzen (NL)
Re: EXPO Mechelen - Terneuzen (NL)
Inderdaad, prachtig! Het enige stuk van de spoorlijn die ik nog in dienst geweten heb is het stuk vanaf FSN tot aan de Metal Union (ong. 2 km) met zeer korte goederentreinen (max. 5 wagons)...

Zijn dat de foto's van de tentoonstelling in Temse, enige jaren terug? Ik heb ze toen nipt gemist, dus van harte bedankt om de foto's te delen.
@ stef Nobels-Peelman bediende men tot het bedrijf failliet ging.
unieke kans om een museum spoorlijn te behouden edoch...liever werd alles af en uitgebroken
en maakte men er een fietspad van
@ groentje inderdaad ! maar de tentoonstelling was op fotografie gebied een ware
nachtmerrie ! (voorwerpen onder dikke glasplaten,in glazen kast,lichtreflexies e.d.)
DE persoon welke heel veel materiaal en informatie had was Dhr. Bonifaes ex O/CHST FSN.
ik ben nog bij hem zelf gaan aanbellen voor MT informatie enkele weken voor hij stierf maar toen bleek al dat het meeste materiaal al was "weg gedaan"...jammer genoeg.
unieke kans om een museum spoorlijn te behouden edoch...liever werd alles af en uitgebroken
en maakte men er een fietspad van

@ groentje inderdaad ! maar de tentoonstelling was op fotografie gebied een ware
nachtmerrie ! (voorwerpen onder dikke glasplaten,in glazen kast,lichtreflexies e.d.)
DE persoon welke heel veel materiaal en informatie had was Dhr. Bonifaes ex O/CHST FSN.
ik ben nog bij hem zelf gaan aanbellen voor MT informatie enkele weken voor hij stierf maar toen bleek al dat het meeste materiaal al was "weg gedaan"...jammer genoeg.
Idd, daar fiets ik regelmatig wel eens over... Ik vind het ook spijtig dat ze dat niet behouden hebben...STOOMLOK schreef:@ stef Nobels-Peelman bediende men tot het bedrijf failliet ging.
en maakte men er een fietspad van![]()