Pagina 1 van 2

V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 25 mei 2010, 02:07
door Asterix
Hallo,

iemand een idee wat de Albatros-stellen in zuurstokmotief staan te doen aan de "museumbundel" van Leuven? Ze zijn al onder handen genomen door graffitikunstenaars....

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 25 mei 2010, 02:10
door Steven
proefritten op L36N

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 26 mei 2010, 18:03
door TrainzDr3ver
Heb die vandaag niet zien staan, tot wanneer staan die daar? :D

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 27 mei 2010, 01:09
door Steven
om 15u25 stond hij er zeker nog vandaag, heb hem persoonlijk zien staan.

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 27 mei 2010, 07:00
door Mark7758
Fun mode/
Die is voor het nieuwe museum van de NMBS. :wink:
Fun mode uit.

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 28 mei 2010, 00:17
door OMC
Zou komend weekend 's nachts nog laatste proefritten uitvoeren, althans heeft men mij verteld daarstraks.

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 08:18
door fets
OMC schreef:Zou komend weekend 's nachts nog laatste proefritten uitvoeren, althans heeft men mij verteld daarstraks.
Hij is teruggekomen naar Leuven... (stond er nu net 23/7 ochtend). Met tags en al.

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 09:16
door melle
Waarom op L36N?

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 13:13
door Shrek
melle schreef:Waarom op L36N?
Omdat er op die lijn 200 km/h mag gereden worden indien de signalisatie uitstaat :wink:

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 18:07
door rvdborgt
Shrek schreef:
melle schreef:Waarom op L36N?
Omdat er op die lijn 200 km/h mag gereden worden indien de signalisatie uitstaat :wink:
Vanaf december zou er regulier 200 gereden gaan worden. Misschien is de beveiliging daarvoor al klaar?

Groetjes,
Rian

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 19:48
door melle
Shrek schreef:
melle schreef:Waarom op L36N?
Omdat er op die lijn 200 km/h mag gereden worden indien de signalisatie uitstaat :wink:
En die kunnen ze 's nachts probleemloos uitzetten? :)

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 21:06
door peejee2
Als ze de bovenleiding maar weer niet beschadigen

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 23 jul 2010, 21:09
door Steven
melle schreef:
Shrek schreef:
melle schreef:Waarom op L36N?
Omdat er op die lijn 200 km/h mag gereden worden indien de signalisatie uitstaat :wink:
En die kunnen ze 's nachts probleemloos uitzetten? :)
Voor testritten zet men een baanvak buiten dienst van punt a tot punt b, de testritten gaan dan altijd tussen deze twee punten plaatsvinden, hiervoor is er een afzonderlijke reglementering. De seinen in kwestie staat niet echt uit maar een deel ervan is dus als te negeren te beschouwen.

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 24 jul 2010, 09:56
door melle
Bedankt voor het antwoord!

Re: V250 Albatros in Leuven

Geplaatst: 07 okt 2010, 08:09
door fets
Hij staat er terug (07/10/10)