Trein Brussel-Bergen te laat wegens vrijend koppel op wc

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
bobke

Re: Trein Brussel-Bergen te laat wegens vrijend koppel op wc

Bericht door bobke »

Haha, grappig
"...een blote kont in volle actie." :lol:
Darko

Bericht door Darko »

haha jah.. als de nood het hoogst is!....
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Eigenlijk is het niet alleen de schuld van dat koppel. Had die passagierster er niets van gezegd en een ander toilet gezocht, dan was er wellicht niets gebeurd.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Steven

Bericht door Steven »

Dus bij elk incident op de trein zwijgen om geen vertraging te hebben. Het is en blijft openbare zedenschennis dieselfreak.
Dieselfreak

Steven schreef:Het is en blijft openbare zedenschennis dieselfreak.
Ja, en dan? Als niemand er iets van gemerkt had, wat was het probleem dan? Zou er dan iemand of iets schade van hebben ondervonden? Maar een treintoilet is wel bedoeld om je behoefte te doen, niet om te nøken, ze hadden niet het recht om mensen met hoge nood de toegang tot de WC te ontzeggen. En hoe ze reageerden toen ze betrapt werden is helemaal fout.
Laatst gewijzigd door Dieselfreak op 03 jan 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Steven

Bericht door Steven »

Dieselfreak, regels zijn regels en betrapt is betrapt zo simpel is dat. Al de rest zijn excuses en smoesjes om er tussen uit te knijpen. Dat is zoals zwart rijden op een trein, geen controle = geluk hebben en anders dikke pech en uw straf ondergaan.
Dieselfreak

Steven schreef:Dat is zoals zwart rijden op een trein, geen controle = geluk hebben en anders dikke pech en uw straf ondergaan.
Als je zwart rijdt op een trein, breng je andere mensen financiële schade toe. Doe je dat door te nøken op een WC?

Wat ik me afvraag:
Hoewel het glas normaal gezien niet doorzichtig is, zag ze toch duidelijk een blote kont in volle actie.
Hoe kon zij die kont zien? Was er ergens een gat? Dan moet ze daar door gekeken hebben. Wie bekijkt nu mensen op het toilet?
Laatst gewijzigd door Dieselfreak op 03 jan 2011, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Bericht door Steven »

Dieselfreak schreef:
Steven schreef:Dat is zoals zwart rijden op een trein, geen controle = geluk hebben en anders dikke pech en uw straf ondergaan.
Als je zwart rijdt op een trein, breng je andere mensen financiële schade toe. Doe je dat door te nøken als niemand je ziet?
Maar lees het artikel eens deftig. De blote kont was degelijk te zien door het glas. Dus was er wel iets te zien en dan nog is het verboden om seks te hebben op een trein ook die wc is een publieke plaats. Zoals ik al zei regels zijn regels leer er mee leven.
Dieselfreak

Steven schreef:De blote kont was degelijk te zien door het glas.
Ik stel me dus de vraag: hoe kón zij die kont zien? Was het glas toch een beetje doorzichtig? Was er een gat?
Shrek

Bericht door Shrek »

Dieselfreak schreef: Ik stel me dus de vraag: hoe kón zij die kont zien? Was het glas toch een beetje doorzichtig? Was er een gat?
In sommige materieeltypes zijn de venstertjes in de wc-deuren van een halfdoorzichtig soort plastic, te vergelijken met melkglas.
Zo'n plastiek geeft een verstrooing van het licht zodat voorwerpen op meer dan 5 cm erachter niet herkenbaar zijn. Voorwerpen die echter tegen het plastic aangedrukt worden zijn wel herkenbaar. Dus een kont die stevig tegen het glas aangedrukt wordt is wel zichtbaar :roll:
overweg13

Bericht door overweg13 »

Dieselfreak schreef:Eigenlijk is het niet alleen de schuld van dat koppel. Had die passagierster er niets van gezegd en een ander toilet gezocht, dan was er wellicht niets gebeurd.
Zeg eens, vind je dat dan normaal? Eigenlijk zou je klacht moeten indienen, zelfs als je niet naar het toilet moet. Of moeten we binnenkort als honden copuleren als het ons opkomt? En dan maar verontwaardigd doen over alles wat er fout gaat in de samenleving, als we de grenzen stelselmatig verleggen.
Met vriendelijke groet

overweg13
LML

Bericht door LML »

Was het dat koppel niet van 'In de gloria' dat kikt op sex op openbare plaatsen (gespeeld door Tania Vandesande en Frank Focketeyn)? :mrgreen:
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Dieselfreak

overweg13 schreef:Zeg eens, vind je dat dan normaal?
Neenee, maar ik vind die reactie van die passagierster ook een beetje overdreven, zo onmiddellijk de hele trein overhoop schreeuwen, ik zou in dat geval alleen maar willen dat ze daarmee stoppen en de WC vrijmaken, omdat ik naar het toilet moet en een WC bedoeld is voor mensen die hun behoefte moeten doen en niet om de liefde te bedrijven.
Steven

Bericht door Steven »

Dieselfreak schreef:
overweg13 schreef:Zeg eens, vind je dat dan normaal?
Neenee, maar ik vind die reactie van die passagierster ook een beetje overdreven, zo onmiddellijk de hele trein overhoop schreeuwen, ik zou in dat geval alleen maar willen dat ze daarmee stoppen en de WC vrijmaken, omdat ik naar het toilet moet en een WC bedoeld is voor mensen die hun behoefte moeten doen en niet om de liefde te bedrijven.
Dat koppel had er duidelijk( lees wederom het artikel eens) geen zin in om er mee te stoppen want ze zijn blijven provoceren.
Gesloten