Pagina 1 van 1
02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 02 apr 2011, 16:18
door Robin
Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 03 apr 2011, 14:14
door TrainzDr3ver
Weeral zeer mooie foto's Robin!

Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 11 apr 2011, 14:54
door Brent
hebben ze de fyra ook al kunne besmeuren ja?

Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 15 apr 2011, 22:27
door AlexNL
Die dingen zitten al maanden onder de graffiti en er lijkt steeds meer bij te komen. AnsaldoBreda, de huidige eigenaar van de stellen, vindt het kennelijk niet de moeite om dat te laten reinigen. Wanneer het eerste stel eindelijk eens een keer wordt toegelaten (misschien over een jaar?) zal dat hopelijk van z'n besmeuring worden ontdaan.
Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 15 apr 2011, 23:58
door Fles
AlexNL schreef:Die dingen zitten al maanden onder de graffiti en er lijkt steeds meer bij te komen. AnsaldoBreda, de huidige eigenaar van de stellen, vindt het kennelijk niet de moeite om dat te laten reinigen.
Die zijn wel druk met andere zaken, denk je niet? Het opeten van sleutels van het hek bijvoorbeeld

Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 16 apr 2011, 00:52
door AlexNL
Ik heb nooit een antwoord gehad op mijn vraag wanneer die journalist de sleutel
nou eens ging halen.

Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 14 jun 2011, 16:05
door Robin
Re: 02-04-2011 Antwerpen - Ekeren | Desiro en Fyra
Geplaatst: 17 jul 2011, 21:01
door msts.be
Helaas niet, want omdat de orderboek van Bombardier Vado Ligure al volgestouwd zit met E483 en andere TRAXX DC consoorten (E464/E583/RENFE 253) moesten ze een andere fabriek zoeken om hun ETR1000 te bouwen. En laat het nu net zijn dat AnsaldoHaag ook al reeds de ETR500 bouwde, dus ver moesten ze niet meer zoeken. Aangezien DSB nu toch de resterende IC4 zal retourneren zal men daar nog minder werk hebben..