17-08-2011 | Belgie
Geplaatst: 17 aug 2011, 15:41
Vandaag kleine rondreis gedaan om is met een 18 mee te rijden om dan ook voor wat foto's te maken.
Deze ochtend dan maar de trein genomen in Berchem om 5hr24 richting Brussel-Noord om dan daar de IC 504 te nemen die volgens het intraweb met een 18 rijd. Zo gezegt zo gedaan en we waren om tijd met het varken te Noord, na wat wachten kwam de IC eraan maar met een 13....
Dan maar de CR 6576 gepakt naar de midi, toen we daar aankwamen zagen we een leuke verrassing...
Blijkbaar had de 1192 goesting om nog eens de benelux te doen. Helaas voor hem was er iets niet in orde en werd de 9201 afgeschaft na 20min.
Vervolgens namen we de IC 505 richting Eupen dat met de 1808 werd gereden.
Bij het aankomen in Welkenreadt zag ik de 1803 staan en een werktreintje van Infra dus besloten we om hier maar af te stappen.
Wat me opvalt bij de 18 is dat deze voorzien is van korte buffers ten opzichte van andere locs.
Helaas voor de T13 die nu moederziel alleen langs te kant staat...
1808 kwam 40minuten later weer terug na het keren te Eupen, nadien was deze trein goed gevuld met mensen die naar de zee gingen.
Na een korte stop in brussel en even om wat eten namen we gauw nog de 9221 naar Antwerpen om vandaag terug te keren naar Berchem met de 721 naar Lille.
Nadien was ik nog naar Ekeren geweest even voor de volgende foto's te maken.
reacties zijn altijd welkom 
Deze ochtend dan maar de trein genomen in Berchem om 5hr24 richting Brussel-Noord om dan daar de IC 504 te nemen die volgens het intraweb met een 18 rijd. Zo gezegt zo gedaan en we waren om tijd met het varken te Noord, na wat wachten kwam de IC eraan maar met een 13....
Dan maar de CR 6576 gepakt naar de midi, toen we daar aankwamen zagen we een leuke verrassing...
Blijkbaar had de 1192 goesting om nog eens de benelux te doen. Helaas voor hem was er iets niet in orde en werd de 9201 afgeschaft na 20min.

Bij het aankomen in Welkenreadt zag ik de 1803 staan en een werktreintje van Infra dus besloten we om hier maar af te stappen.


Wat me opvalt bij de 18 is dat deze voorzien is van korte buffers ten opzichte van andere locs.



Helaas voor de T13 die nu moederziel alleen langs te kant staat...

1808 kwam 40minuten later weer terug na het keren te Eupen, nadien was deze trein goed gevuld met mensen die naar de zee gingen.

Nadien was ik nog naar Ekeren geweest even voor de volgende foto's te maken.











