9 september 2011 (Jocadis express)
9 september 2011 (Jocadis express)
Vanmiddag had ik een unieke kans om nog eens een stoomloc aan het werk te zijn op de plek waar ik ze mijn hele jeugd heb zien zwoegen (richting Edingen) of freewheelen (richting Halle). Ik heb een korte impressie op mijn blog gezet: http://blog.seniorennet.be/overweg13/
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: 9 september 2011 (Jocadis express)
Hey Vic,
Dank u voor de reportage.
De 202020 (bolle neus) blijft het weekend in Edingen.
De 6077 rijdt mee naar Oudenaarde voor dit weekend: viewtopic.php?f=99&t=5824
Dus daar kan je nog een ritje meepikken.
Vertrek uit Ronse om 10.00h, 12.52h, 16.00h en 18.00h.
Vertrek uit Oudenaarde om 10.50h, 14.00h, 16.50h
Prijs voor een heen-en-terugrit : € 8 voor volwassenen; € 4 voor kinderen tot 12 jaar.
Dank u voor de reportage.
De 202020 (bolle neus) blijft het weekend in Edingen.
De 6077 rijdt mee naar Oudenaarde voor dit weekend: viewtopic.php?f=99&t=5824
Dus daar kan je nog een ritje meepikken.
Vertrek uit Ronse om 10.00h, 12.52h, 16.00h en 18.00h.
Vertrek uit Oudenaarde om 10.50h, 14.00h, 16.50h
Prijs voor een heen-en-terugrit : € 8 voor volwassenen; € 4 voor kinderen tot 12 jaar.
Leuk om te lezen. Je leukste verslagen vind ik meestal diegene met een extra slok nostalgie!
- Tekeningen wegpoetsen: sta je daar met een sopje en bezem met lange stok? Of bedoel je nabewerken van de foto's
- Als ik klik op reageer(2) om de reacties te lezen, zie ik er maar 1 staan. Foutje?
- Tekeningen wegpoetsen: sta je daar met een sopje en bezem met lange stok? Of bedoel je nabewerken van de foto's

- Als ik klik op reageer(2) om de reacties te lezen, zie ik er maar 1 staan. Foutje?
Ik heb de graffiti inderdaad weggephotoshopt. En dat van die reacties begrijp ik ook nooit. Er zijn er inderdaad twee, maar soms komen en gaan ze in seniorennet.kika schreef:Leuk om te lezen. Je leukste verslagen vind ik meestal diegene met een extra slok nostalgie!
- Tekeningen wegpoetsen: sta je daar met een sopje en bezem met lange stok? Of bedoel je nabewerken van de foto's![]()
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13