NS Hispeed contacteren....
Geplaatst: 09 apr 2012, 10:41
Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Dat adres werkt niet... Ik vraag me af waarom de NS zo hard haar best doet om onbereikbaar te zijn.rvdborgt schreef:Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Volgens http://www.cit-rail.org/media/files/pub ... IT-UIC.pdf is het e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
In de online boekings module is Bern onbekend... Dat moet een foutje zijn, want een hoop kleinere stations zijn juist wel bekend.Wat is de fout trouwens?
Goeie vraag. NS is overigens niet vrouwelijkK V B schreef:Dat adres werkt niet... Ik vraag me af waarom de NS zo hard haar best doet om onbereikbaar te zijn.rvdborgt schreef:Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Volgens http://www.cit-rail.org/media/files/pub ... IT-UIC.pdf is het e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
Inderdaad. Je kunt zelfs "Bern o.a." kiezen om je te helpen zoeken, maar niet Bern zelf...K V B schreef:In de online boekings module is Bern onbekend... Dat moet een foutje zijn, want een hoop kleinere stations zijn juist wel bekend.Wat is de fout trouwens?
Algemeen hun sociale media dingetjes. http://twitter.com/nshispeed dus volgens mij gelijkaardig snel.rvdborgt schreef:Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Zijn ze ook eerder niet dan wel. Zoals je ondertussen zelf weet is dat adres niet (meer?) in gebruik. Ook slagen ze er vaker in om hele horden normale consumenteninternetabbonementjes te blokkeren bij hun (NS) mailserver.e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
Maar is het niet bizar dat NS Hispeed wel kaartjes verkoopt naar Burgdorf of Biel, maar niet naar Bern... Het is alsof Deutsche Bahn wel kaartjes naar Burgh Haamstede zou verkopen, maar niet naar Amsterdam...kika schreef:Ter informatie: NS Hispeed verkoopt nog geen kaartjes van/naar Bern, maar 'ze werken er aan.' Dus het is (volgens NS Hispeed) geen fout, hoogstens nogal verwarrend.