TLC ? niet veel inzetbaar dan ? of de turn around tijd in London moet groter zijn waardoor sommige ritten met E300 zijn ?
Eurostar en Kanaaltunnel
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34
Re: Eurostar en Kanaaltunnel
Re: Eurostar en Kanaaltunnel
Inderdaad minder inzetbaar staat geregeld in nieuwe depot naast Stratford..
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34
Re: Eurostar en Kanaaltunnel TMST
hallo,
boekte één mijner klanten 11 september op de 9121 Brussel Zuid 10h56 London St. Pancras 11h57 zou een E300 zijn maar .... een gerenoveerde of oude TMST ?
Kan moeilijk geloven dat Eurostar de oude TMST niet gerenoveerd nog inzet op Brussel-Lille-London ?
In huidig E300 bestand zouden deze nog overblijven, weet niet wie meer concrecte info heeft beter dan het net
E 300 trainnumbers 8 sets refurbished
3007/08
3015/16
3205/06
3209/10
3211/12
3219/20
3221/22
3229/30
3 sets TMST ?
3215/16
3217/18
3223/24
groetjes,
Erwin
boekte één mijner klanten 11 september op de 9121 Brussel Zuid 10h56 London St. Pancras 11h57 zou een E300 zijn maar .... een gerenoveerde of oude TMST ?
Kan moeilijk geloven dat Eurostar de oude TMST niet gerenoveerd nog inzet op Brussel-Lille-London ?
In huidig E300 bestand zouden deze nog overblijven, weet niet wie meer concrecte info heeft beter dan het net

E 300 trainnumbers 8 sets refurbished
3007/08
3015/16
3205/06
3209/10
3211/12
3219/20
3221/22
3229/30
3 sets TMST ?
3215/16
3217/18
3223/24
groetjes,
Erwin
Re: Eurostar en Kanaaltunnel
Enkele maanden geleden bij mijn laatste bezoek aan Brussel-Zuid heb ik in ieder geval de 3217/18 nog zien rijden richting Londen als niet-gerenoveerde TMST.
Re: Eurostar en Kanaaltunnel
Sorry for posting in English. This is taken from a posting in the UK 'www.wnxxforum.co.uk' forum by 'eurostardriver'.
Refurbs in service.
3007/8
3015/6
3205/6
3209/10 see note below re 3999
3211/2
3219/20
3221/2
3229/30
Spare power car 3999 is currently running round with either 3209 or 3210 after an arguement with the OHLE in Belgium.
Of the originals, 3217/8 remains in service with €*, intact.
Hybrid 3214/23 remains in service with €*.
Hybrid 3213/24 remains in service with Thalys IZY
3215/6 is stood down at Temple Mills awaiting a decision.