TTC Failliet

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Terminus
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

TTC Failliet

Bericht door Terminus »

The Train Company, bekend van de skitrein 'Bergland Expres', zou failliet zijn. Zie hun site: www.berglandexpres.eu of www.ttconline.nl
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: TTC Failliet

Bericht door Steven »

allez das ook weer een streep door de rekening van een aantal mensen hun vakantie neem ik aan?
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: TTC Failliet

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:allez das ook weer een streep door de rekening van een aantal mensen hun vakantie neem ik aan?
En een verlenging van de vakantie van zij die terplaatse zijn?
Dat deze lijdensweg niet eeuwig kon blijven duren was wel een beetje te voorspellen, maar desondanks is het toch bijzonder jammer dat er weer een nachttrein van de sporen verdwijnt...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
rvdborgt
Berichten: 4348
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: TTC Failliet

Bericht door rvdborgt »

Terminus schreef:The Train Company, bekend van de skitrein 'Bergland Expres', zou failliet zijn. Zie hun site: http://www.berglandexpres.eu of http://www.ttconline.nl
Zoals daar te lezen is, is TTC niet failliet. Men heeft uitstel ("surseance") van betaling aangevraagd, dus bescherming tegen de schuldeisers. Er staat inmiddels ook informatie op voor de reizigers die nu in het buitenland zitten. Verder is TTC dacht ik aangesloten bij SGR, dus die mensen zullen gewon thuis kunnen komen.

Groetjes,
Rian
Kris

Re: TTC Failliet

Bericht door Kris »

Joris schreef:desondanks is het toch bijzonder jammer dat er weer een nachttrein van de sporen verdwijnt...
Of misschien een zegen...
Je kon de Bergland Express nu niet direct goede reclame noemen voor de nachttreinen of de spoorwegen in't algemeen.
Don_jones

Re: TTC Failliet

Bericht door Don_jones »

er is een update gekomen op de site van bergland express:
Bent u nu in Oostenrijk?: stand van zaken 26-2-2009: 20.15u
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het terughalen van alle reizigers. In samenwerking met Euroholidays, Euro Expres Treincharter en Euro Express Sonderzüge wordt een plan opgesteld om alle reizigers terug te halen uit Oostenrijk.

Heeft u geboekt via Euroholidays dan kunt u contact opnemen met: +31 (0) 344 - 61 06 48 (buiten kantoortijden via het noodnummer)
Heeft u geboekt via een reisbureau of direct geboekt bij Bergland Expres?
Dan kunt u contact opnemen met Euro Express Treincharter via: +31 (0) 15 - 213 36 36

Er wordt op dit moment een planning gemaakt aan de hand van de vrije plaatsen op de Alpen Expres, Skitrein en Schnee Express.

Vertrekt u vrijdag 27-2-2009 naar Oostenrijk?
Vertrekt u vanuit Aachen?: U kunt contact opnemen met de Schnee Express via: +49 (0) 251 - 500 6 500
Vertrekt u vanuit Nederland?: U kunt contact opnemen met Euro Express treincharter via: +31 (0) 15 - 213 36 36

Op beide treinen zijn nog enkele plaatsen vrij.
Bergland Express is nog niet failliet maar het gaat niet te lang meer duren
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: TTC Failliet

Bericht door 260689 »

voor de werknemers is da een klap in ons gezicht (en ja ook in die van mij :evil: :twisted: :? :( )
Don_jones

Re: TTC Failliet

Bericht door Don_jones »

update 23.15:
Heeft u een reis geboekt in maart?: stand van zaken 26-2-2009: 23.15u
In overleg met zowel Euro Express Sonderzüge (Schnee Express) als Euro Express Treincharter (Alpen Expres, Skitrein) wordt er gekeken voor welke reizigers er plek is op de diverse treinen.
Er wordt contact met u opgenomen door één van beide organisaties.

Desgewenst kunt u ook busplaatsen boeken via Euroholidays: +31 (0) 344 - 61 06 48, of http://www.euroholidays.nl
TMTHALYS

Re: TTC Failliet

Bericht door TMTHALYS »

Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
pietje

Re: TTC Failliet

Bericht door pietje »

TMTHALYS schreef:Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
Of ook: De NMBS kan buitenpesten wie ze willen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: TTC Failliet

Bericht door Steven »

pietje schreef:
TMTHALYS schreef:Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
Of ook: De NMBS kan buitenpesten wie ze willen.
daar zal de nmbs niet als enige voor iets tussenzitten want dat zou getuigen van een zwakke firma als 1 speler voor een failliet kan zorgen.
rvdborgt
Berichten: 4348
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: TTC Failliet

Bericht door rvdborgt »

Correctie:
rvdborgt schreef:Verder is TTC dacht ik aangesloten bij SGR, dus die mensen zullen gewon thuis kunnen komen
TTC is niet bij SGR aangesloten (boeken was dus sowieso af te raden...). Hun reizigers hebben dus een probleem.

Groetjes,
Rian
Terminus
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: TTC Failliet

Bericht door Terminus »

En dan krijg je dit:

"Bergland Expres staat buiten de initiatieven van genoemde bedrijven en draagt hiervoor noch de verantwoordelijkheid, noch de kosten." (zie site)
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: TTC Failliet

Bericht door treinbruno »

hoe gaan de reizigers die nu in oosterijk zijn dat te weten komen???
in bischofshoven is er allesinds niets te zien ofzo dat er een probleem zou zijn met de bergland express :?
staan ze daar waarschijnlijk te wachten op een trein die niet komt :shock:
hopelijk geraken ze allemaal thuis...
Afbeelding
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: TTC Failliet

Bericht door treinbruno »

ah, zo te zien bied EETC redelijk goedkoop een terugreis aan :)
http://www.eetc.nl/nieuws/index.htm
Afbeelding
Plaats reactie