TTC Failliet
TTC Failliet
The Train Company, bekend van de skitrein 'Bergland Expres', zou failliet zijn. Zie hun site: www.berglandexpres.eu of www.ttconline.nl
Re: TTC Failliet
allez das ook weer een streep door de rekening van een aantal mensen hun vakantie neem ik aan?
Hallo,
Dat deze lijdensweg niet eeuwig kon blijven duren was wel een beetje te voorspellen, maar desondanks is het toch bijzonder jammer dat er weer een nachttrein van de sporen verdwijnt...
Groeten,
Joris De Mol
En een verlenging van de vakantie van zij die terplaatse zijn?Steven schreef:allez das ook weer een streep door de rekening van een aantal mensen hun vakantie neem ik aan?
Dat deze lijdensweg niet eeuwig kon blijven duren was wel een beetje te voorspellen, maar desondanks is het toch bijzonder jammer dat er weer een nachttrein van de sporen verdwijnt...
Groeten,
Joris De Mol
Zoals daar te lezen is, is TTC niet failliet. Men heeft uitstel ("surseance") van betaling aangevraagd, dus bescherming tegen de schuldeisers. Er staat inmiddels ook informatie op voor de reizigers die nu in het buitenland zitten. Verder is TTC dacht ik aangesloten bij SGR, dus die mensen zullen gewon thuis kunnen komen.Terminus schreef:The Train Company, bekend van de skitrein 'Bergland Expres', zou failliet zijn. Zie hun site: http://www.berglandexpres.eu of http://www.ttconline.nl
Groetjes,
Rian
Of misschien een zegen...Joris schreef:desondanks is het toch bijzonder jammer dat er weer een nachttrein van de sporen verdwijnt...
Je kon de Bergland Express nu niet direct goede reclame noemen voor de nachttreinen of de spoorwegen in't algemeen.
er is een update gekomen op de site van bergland express:
Bergland Express is nog niet failliet maar het gaat niet te lang meer durenBent u nu in Oostenrijk?: stand van zaken 26-2-2009: 20.15u
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het terughalen van alle reizigers. In samenwerking met Euroholidays, Euro Expres Treincharter en Euro Express Sonderzüge wordt een plan opgesteld om alle reizigers terug te halen uit Oostenrijk.
Heeft u geboekt via Euroholidays dan kunt u contact opnemen met: +31 (0) 344 - 61 06 48 (buiten kantoortijden via het noodnummer)
Heeft u geboekt via een reisbureau of direct geboekt bij Bergland Expres?
Dan kunt u contact opnemen met Euro Express Treincharter via: +31 (0) 15 - 213 36 36
Er wordt op dit moment een planning gemaakt aan de hand van de vrije plaatsen op de Alpen Expres, Skitrein en Schnee Express.
Vertrekt u vrijdag 27-2-2009 naar Oostenrijk?
Vertrekt u vanuit Aachen?: U kunt contact opnemen met de Schnee Express via: +49 (0) 251 - 500 6 500
Vertrekt u vanuit Nederland?: U kunt contact opnemen met Euro Express treincharter via: +31 (0) 15 - 213 36 36
Op beide treinen zijn nog enkele plaatsen vrij.
update 23.15:
Heeft u een reis geboekt in maart?: stand van zaken 26-2-2009: 23.15u
In overleg met zowel Euro Express Sonderzüge (Schnee Express) als Euro Express Treincharter (Alpen Expres, Skitrein) wordt er gekeken voor welke reizigers er plek is op de diverse treinen.
Er wordt contact met u opgenomen door één van beide organisaties.
Desgewenst kunt u ook busplaatsen boeken via Euroholidays: +31 (0) 344 - 61 06 48, of http://www.euroholidays.nl
Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
Of ook: De NMBS kan buitenpesten wie ze willen.TMTHALYS schreef:Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
daar zal de nmbs niet als enige voor iets tussenzitten want dat zou getuigen van een zwakke firma als 1 speler voor een failliet kan zorgen.pietje schreef:Of ook: De NMBS kan buitenpesten wie ze willen.TMTHALYS schreef:Zoals ik vorig jaar al zei: Als je niet op tijd je rekeningen betaald of zelfs helemaal niet dan eindigt het op deze manier.
Correctie:
Groetjes,
Rian
TTC is niet bij SGR aangesloten (boeken was dus sowieso af te raden...). Hun reizigers hebben dus een probleem.rvdborgt schreef:Verder is TTC dacht ik aangesloten bij SGR, dus die mensen zullen gewon thuis kunnen komen
Groetjes,
Rian
En dan krijg je dit:
"Bergland Expres staat buiten de initiatieven van genoemde bedrijven en draagt hiervoor noch de verantwoordelijkheid, noch de kosten." (zie site)
"Bergland Expres staat buiten de initiatieven van genoemde bedrijven en draagt hiervoor noch de verantwoordelijkheid, noch de kosten." (zie site)
-
hoe gaan de reizigers die nu in oosterijk zijn dat te weten komen???
in bischofshoven is er allesinds niets te zien ofzo dat er een probleem zou zijn met de bergland express
staan ze daar waarschijnlijk te wachten op een trein die niet komt
hopelijk geraken ze allemaal thuis...
in bischofshoven is er allesinds niets te zien ofzo dat er een probleem zou zijn met de bergland express

staan ze daar waarschijnlijk te wachten op een trein die niet komt

hopelijk geraken ze allemaal thuis...

-