Pagina 5 van 6

Geplaatst: 29 mei 2006, 22:28
door TBbart
overpoort, lol sleepstraaaat :D
inderdaad Gent leeft 8) ze komen van overal naar hier... veel west vlamingen ook in gent :wink:

Geplaatst: 30 mei 2006, 10:59
door Tim
TBbart schreef:veel west vlamingen ook in gent :wink:
Ja inderdaad, ik heb soms meer de indruk dat ik in West-Vlaanderen op school zit dan in Gent :P

Geplaatst: 30 mei 2006, 14:44
door yannickvw
Wa valt er nu in Leuven of Gent te zien?

Kom tcoh gewoon naar 't Stad. 8)

Btw effe terug komen op men vraag van vorige pagina, geen treinbestuurders hier die morgen moeten rijden?

Geplaatst: 30 mei 2006, 18:11
door TBbart
denk niet dat er veel gaan reageren hoor, dat vraag je beter vlakaf in het station zelf... :wink: online is dat moeilijker denk ik :D

Geplaatst: 30 mei 2006, 18:18
door yannickvw
Feit. Maar ik kon het is proberen he. Nuja, de meeste tb's hebben geen tijd om op een forum te zitten, die moeten werken he :wink:

Geplaatst: 30 mei 2006, 18:21
door TBbart
hm, der zijn der genoeg hoor... maar die gaan niet reageren tis altijd een risico hé... zo dingen hangen ze liever niet overal buiten :wink: maar als ik jou was zou ik gewoon eens vriendelijk vragen aan een goederentrein die voort rood staat in een of ander station... of je mee mag, en dat je geintreseert bent :wink: dan gaan ze al rapper 'ja' zeggen ook want online weet je ook nooit met wie je afspreekt hé :wink:

Geplaatst: 30 mei 2006, 18:31
door yannickvw
Kuch, Private Message, kuch. 8) Mja, goederentrein zou wel de max zijn, dat boeit me het meeste, maar lijkt me het minst voor de hand liggende om met mee te kunnen rijden.

Vroeger wanneer ik op reis ging, in de cockpit bij de piloot komen, no problem, zelfs heel de vlucht doen op jumpseat. Maar nu...

Tjah, in deze tijden van terrorisme...

Geplaatst: 30 mei 2006, 19:27
door e49memling
Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Ik ken zelfs onderwijzers en leraars die hun 3 maanden verlof opofferen om TB te worden, als dat kan, kan allles.
:twisted:

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:02
door TBbart
hoe doe je dat???? veel tb's hebben een 2de beroep (veel West-Vlamingen dan toch) maar als leraar??? :?

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:03
door e49memling
TBbart schreef:hoe doe je dat???? veel tb's hebben een 2de beroep (veel West-Vlamingen dan toch) maar als leraar??? :?
Dat heb je verkeerd begrepen, ik bedoel dat ze het onderwijs hebben laten staan om treinbestuurder te worden, een job met veel minder zekerheid in werkuren, en veel minder verlof.

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:06
door TBbart
haja, ... inderdaad en ook veel universitairen... in de tijd dat ze er nodig hadden kwamen zelfs kappers,beenhouwers,aannemers... erop af :D
het lijkt zo onlogisch maar toen mochten die allemaal beginnen, nu alleen Elektro-Mechanicers :wink:

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:11
door Tim
TBbart schreef:haja, ... inderdaad en ook veel universitairen... in de tijd dat ze er nodig hadden kwamen zelfs kappers,beenhouwers,aannemers... erop af :D
het lijkt zo onlogisch maar toen mochten die allemaal beginnen, nu alleen Elektro-Mechanicers :wink:
En rijden die kappers en beenhouwers daarom slechter met een trein? Om maar te zeggen dat gans dat diploma gedoe nu op niks trekt.

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:22
door yannickvw
T'is toch niet alleen electro-mechaniekers? Een gewoon diploma 3e graad ASO volstaat toch ook?

Geplaatst: 30 mei 2006, 20:23
door TBbart
dat is het, tegenwoordig hoef je geen elektriciteit en mechanica meer te kennen hé... wat kan je nu nog zelf herstellen aan een MS96 of een HLE 13 , niks. Vroeger was dat wel van belang hé... maar inderdaad nu mogen ze daar soepeler mee omspringen... hoewel ik toch EM volg.

Geplaatst: 30 mei 2006, 23:42
door Steven
e49memling schreef:
Steven schreef:wat doet bert in zijn secundair dan? en als ingenieur tb worden? ze gaan u wel is raar bezien dan hoor :-)
Ik ken zelfs onderwijzers en leraars die hun 3 maanden verlof opofferen om TB te worden, als dat kan, kan allles.
:twisted:
het enige wat ik er op kan zeggen is dat ondanks die schijnbaar verlof van drie maand ik me nu als treinbestuurder veel vrijer voel, ik aanvoel veel meer thuis te zijn, weliswaar verspreid in 1000-en stukjes, ik ervaar deze job als minder stresserend, minder belastend voor mijn grijze massa (voor er hier reacties op komen, ja ik heb die grijze cellen :twisted: )