Mechelen naar de broodjeszaak
Mechelen naar de broodjeszaak
Een station met een smalle gang, één broodjeszaak en mensen die naar niets kijken.
Sja, dan krijg je dit...
http://nl.youtube.com/watch?v=xGTssDOjC20
BDJ
Sja, dan krijg je dit...
http://nl.youtube.com/watch?v=xGTssDOjC20
BDJ
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Zijn er dan echt zoveel mensen met slechte smaak,Bartjedj schreef:Een station met een smalle gang, één broodjeszaak en mensen die naar niets kijken.
Sja, dan krijg je dit...
http://nl.youtube.com/watch?v=xGTssDOjC20
BDJ
die broodjes daar zijn echt niet te vreten...
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
haha lol
zijn mensen nu zo egoistisch? ze kunnen toch een rij maken achter elkaar naast de broodjeszaak ipv in het MIDDEN van de tunnel...
zijn mensen nu zo egoistisch? ze kunnen toch een rij maken achter elkaar naast de broodjeszaak ipv in het MIDDEN van de tunnel...
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
in gent dampoort hebben ze ook een panos neegeplant in de passagiersgang, en het is daar nu ook wel wat smaller, en er staan ook soms lange rijen
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Wat een dom volk daar zeg, bliksem. Vorm idd gewoon een rij in de lengterichting, hoe moeilijk kan dat zijn?
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
In "kudde" kan je mensen de meest dwaze dingen laten doen... en soms doen ze het gewoon uit zichzelf.
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Dan krijg je meteen een nieuw probleem: naast die broodjeszaak zijn namelijk trappen naar de perrons.Fles schreef:Wat een dom volk daar zeg, bliksem. Vorm idd gewoon een rij in de lengterichting, hoe moeilijk kan dat zijn?
Dat station had al lang moeten vernieuwd zijn en is niet meer van deze tijd.
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Verbetering is op komst. Het grote probleem is: die gang en trappen waren er eerst. Pas later is die broodjesbar er bij gekomen
BDJ
BDJ
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Zijn er aan beide kanten van de tunnel trappen dan? In Eindhoven hebben ze een tunnel met aan 1 kant alle trappen en aan de andere kant winkeltjes. Werkt prima
Sowieso, als er een rij van 12 man staat dan blijf je toch niet aansluiten? Hoeveel tijd hebben die mensen? Je staat een half uur te wachten voor een kop koffie en een broodje, je trein is allang weg Hier worden rijen gewoon nooit zo lang
Sowieso, als er een rij van 12 man staat dan blijf je toch niet aansluiten? Hoeveel tijd hebben die mensen? Je staat een half uur te wachten voor een kop koffie en een broodje, je trein is allang weg Hier worden rijen gewoon nooit zo lang
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Er zijn inderdaad aan beide kanten trappen. Tussen de trappen in, is een broodjeszaak en een krantenwinkel.Fles schreef:Zijn er aan beide kanten van de tunnel trappen dan? In Eindhoven hebben ze een tunnel met aan 1 kant alle trappen en aan de andere kant winkeltjes. Werkt prima
Het huidige station van Mechelen dateert van 1959 en is dus bijna 50 jaar oud.
Zoals ik al zei, beantwoordt dit niet meer aan de vereisten van de moderne tijd.
Het is hopeloos verouderd en de perrons bevinden zich in een totaal verwaarloosde toestand.
's Winters bevries je er van de kou, dus ik kan wel begrijpen dat de mensen in de rij staan voor een kop koffie of een broodje.
Er is een nieuw station gepland maar dit gaat maar klaar zijn in 2018, nog 10 jaar wachten dus !
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Zo ook op de meerderheid van de perrons in stations in België.Het is hopeloos verouderd en de perrons bevinden zich in een totaal verwaarloosde toestand.
's Winters bevries je er van de kou
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
En in heel de wereld . Op de perrons vriest het in een oud station niet minder hard dan in een nieuw station hoor .
Doe de test maar eens op Antwerpen-Centraal -2 in putje winter.
Verwarmde wachthuisjes op het perron mogen er natuurlijk wel wat meer komen.
Doe de test maar eens op Antwerpen-Centraal -2 in putje winter.
Verwarmde wachthuisjes op het perron mogen er natuurlijk wel wat meer komen.
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Die vervallen verroeste koten op de perrons van Mechelen wil ik zelfs geen wachthuisjes noemen.Wover schreef:En in heel de wereld . Op de perrons vriest het in een oud station niet minder hard dan in een nieuw station hoor .
Doe de test maar eens op Antwerpen-Centraal -2 in putje winter.
Verwarmde wachthuisjes op het perron mogen er natuurlijk wel wat meer komen.
Ook binnen in het station wordt je niet bepaald vrolijk als je er een tijd moet wachten.
Er zijn enkele stalen zitjes in de stationshal en een boek of tijdschrift lezen moet je ook al niet aan denken want meestal is de verlichting stuk.
Re: Mechelen naar de broodjeszaak
Sommige stations op het BLS netwerk hebben verwarmde zitbanken. Verwarmde wachthuisjes bestaan ook hier en daar op het Zwitserse net, maar enkel as de gemeente bereid is de electriciteitsfactuur te betalen.Wover schreef:En in heel de wereld . Op de perrons vriest het in een oud station niet minder hard dan in een nieuw station hoor .