Sja, dan krijg je dit...

http://nl.youtube.com/watch?v=xGTssDOjC20
BDJ
Zijn er dan echt zoveel mensen met slechte smaak,Bartjedj schreef:Een station met een smalle gang, één broodjeszaak en mensen die naar niets kijken.
Sja, dan krijg je dit...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=xGTssDOjC20
BDJ
Dan krijg je meteen een nieuw probleem: naast die broodjeszaak zijn namelijk trappen naar de perrons.Fles schreef:Wat een dom volk daar zeg, bliksem. Vorm idd gewoon een rij in de lengterichting, hoe moeilijk kan dat zijn?
Er zijn inderdaad aan beide kanten trappen. Tussen de trappen in, is een broodjeszaak en een krantenwinkel.Fles schreef:Zijn er aan beide kanten van de tunnel trappen dan?In Eindhoven hebben ze een tunnel met aan 1 kant alle trappen en aan de andere kant winkeltjes. Werkt prima
![]()
Zo ook op de meerderheid van de perrons in stations in België.Het is hopeloos verouderd en de perrons bevinden zich in een totaal verwaarloosde toestand.
's Winters bevries je er van de kou
Die vervallen verroeste koten op de perrons van Mechelen wil ik zelfs geen wachthuisjes noemen.Wover schreef:En in heel de wereld. Op de perrons vriest het in een oud station niet minder hard dan in een nieuw station hoor
.
Doe de test maar eens op Antwerpen-Centraal -2 in putje winter.
Verwarmde wachthuisjes op het perron mogen er natuurlijk wel wat meer komen.
Sommige stations op het BLS netwerk hebben verwarmde zitbanken. Verwarmde wachthuisjes bestaan ook hier en daar op het Zwitserse net, maar enkel as de gemeente bereid is de electriciteitsfactuur te betalen.Wover schreef:En in heel de wereld. Op de perrons vriest het in een oud station niet minder hard dan in een nieuw station hoor
.