Wie ben ik?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Snaaip

Wie ben ik?

Bericht door Snaaip »

Ik zal mij ook eens voorstellen. Ik ben op de meeste forums aangemeld als Sniper Snoop. Omdat dit hier geen gepaste forum is voor mijn gebruikersnaam toe te passen, heb ik dus aangemeld als Snaaip (omdat de meeste toch Snaaip tegen me zeggen per pb). Mijn hobby's zijn Eerste en tweede Wereldoorlog, modelbouw, mountainbiken, fotografie en gamen. Julie vragen dan wellicht af wat ik hier doe? ik ben hier ene paar maanden geleden aangemeld voor een paar treinen die op mijn postkaarten stond. Bovendien is de kans groot dat ik hier plots info zou opvragen van een spoorlijn die tijdens de Eerste Wereldoorlog in het niemandsland of front lag. Met zeer prima voorbeelden zijn lijnen 69, 64, 74 (Station van Ramskapelle is zelfs een bunker), enz enz...

Bovendien mag ik binnenkort mij aanmelden voor een opleiding o/chef (Infrabel). Als jullie nog iets willen weten, vraag maar. :wink:
OMC

Re: Wie ben ik?

Bericht door OMC »

Allereerst welkom! Ik heb gezien dat de 2 wereldoorlogen je boeien, dan zal de historie van lijn 52/1 (Hoboken-Mortsel) of de toenmalige Fortenlijn je misschien ook wel kunnen boeien?
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Ik ken het niet, maar lijkt me wel interessant.
Fles

Bericht door Fles »

:shock: Gij hier? :)

Rifleman T. Cantlon, aangenaam ;)

Ge kent me wellicht nog van hier en hier en anders hier ;)

Hoe staat 't leven in de Westhoek? :)
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Fles schreef::shock: Gij hier? :)

Rifleman T. Cantlon, aangenaam ;)

Ge kent me wellicht nog van hier en hier en anders hier ;)

Hoe staat 't leven in de Westhoek? :)
Zeer goed. :lol:
Ik ben hier al een tijdje, namelijk hier. En nu ik ijn uitnodiging heb gekregen voor een informatiesessie voor o/chef infrabel, ga ik wellicht meer actief zijn.
Patrick

Bericht door Patrick »

@Snaaip: Dacht het nog dat jij het was :D Ik kwam vroeger veel langs op 't WO1-forum.
Welgekomen!
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Dank u. Ik zou toch eventjes moeten denken wie deze Ieperling is. 8)
Fles

Bericht door Fles »

Patrick schreef:@Snaaip: Dacht het nog dat jij het was :D Ik kwam vroeger veel langs op 't WO1-forum.
Welgekomen!
:idea: Ik ken wel een Patrick van daar ook! Ben jij dat?
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Fles schreef:
Patrick schreef:@Snaaip: Dacht het nog dat jij het was :D Ik kwam vroeger veel langs op 't WO1-forum.
Welgekomen!
:idea: Ik ken wel een Patrick van daar ook! Ben jij dat?
Nee, mijn naam hier (Snaaip) is een afkorting en een verzinsel van het forum daar. :lol:
Ik ben ginder Sniper Snoop, medewerker van het Wikimania.

http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/w ... oofdpagina
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

wees welkom ! :P

off topic: naar welke film heb je gekeken zaterdag, op één die van anne frank (1e wereld oorlog) of die andere film van de 2e ? :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Ik kijk zelden televisie. Maar de kans is groot dat ik een Wo1/Wo2 film heb gezien. Maar helaas, eerlijk gezegd, Anne Frank niet. :oops: Wel een andere gelijkaardige film over een Duitse jonge dame, een verzetsstrijdster. Sophie Scholl.
Patrick

Bericht door Patrick »

Fles schreef: :idea: Ik ken wel een Patrick van daar ook! Ben jij dat?
Ikke: Patrick aka "Patrick @ IFF" :lol:
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Jaja, nu weet ik het alweer. :lol:
Plaats reactie