Is het eerste wat ik er van hoor en 99,9% zeker dat het niet meer is dan een indianenverhaal. Als er 'grove fouten' waren gebeurd bij die bestelling, dan hadden we dat gehoord vlak na de bekendmaking, en dan zouden de verliezende partijen (de andere constructeurs) meteen klacht hebben ingediend in de daarvoor voorziene periode. Bij mijn weten is dat niet gebeurd, wat zoveel betekent dat zelfs de concurrenten van Siemens weten en aanvaarden dat de deal volgens de regels verlopen is. Als er een probleem was, dan zouden ze daar niet mee afkomen meer dan een jaar na de ondertekening van het contract.![]()
![]()
Da meent ge niet?
Als da waar is moet heel de NMBS maar geprivatiseerd worden...en dan kunnen ze ook maar beter ophouden met goed materiaal te slopen zoals de 22ers en 25ers.
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Hallo,
Dat lijkt me ook een sterkt verhaal...
Groeten,
Joris De Mol
Dat lijkt me ook een sterkt verhaal...
Groeten,
Joris De Mol
off topic (AANDACHT!!!!!!!!! is het enige wat ik wil zeggen op de persoon in kwestie)
Mmm zolang er niks in de pers komt ga ik er maar niet op voort gaan. 

waarom zegt ge het danstefke schreef:van wie ik da vernomen heb da mag ik nie zeggen

Hallo,
Zodat wij een beetje bronnenkritiek kunnen toepassen... Je begrijpt wel dat 'een internetforum' niets als betrouwbare bron geldt...
Als ik zeg dat de ICa morgen met de 29.013 gereden gaat worden gaat hopelijk niet iedereen me zomaar geloven....
Groeten,
Joris De Mol
Maar misschien kan je wel zeggenvan waar het nieuws +/- komt?stefke schreef:van wie ik da vernomen heb da mag ik nie zeggen
Zodat wij een beetje bronnenkritiek kunnen toepassen... Je begrijpt wel dat 'een internetforum' niets als betrouwbare bron geldt...
Als ik zeg dat de ICa morgen met de 29.013 gereden gaat worden gaat hopelijk niet iedereen me zomaar geloven....
Groeten,
Joris De Mol
oke ik ga het zeggen
freddy van securail brugge (die ken ik heel goe) heeft het me gezecht
freddy van securail brugge (die ken ik heel goe) heeft het me gezecht
dan weet securail meer dan de buromensjes in brussel, lijkt me maar raar 

Ik heb enkel opgevangen dat ze het met de 13 eens tot in Keulen gaan proberenJoris schreef:Hallo,Maar misschien kan je wel zeggenvan waar het nieuws +/- komt?stefke schreef:van wie ik da vernomen heb da mag ik nie zeggen
Groeten,
Joris De Mol

Eurostar rijd vanaf eind dit jaar tot Amsterdam13'erke schreef:Ik heb enkel opgevangen dat ze het met de 13 eens tot in Keulen gaan proberenJoris schreef:Hallo,Maar misschien kan je wel zeggenvan waar het nieuws +/- komt?stefke schreef:van wie ik da vernomen heb da mag ik nie zeggen
Groeten,
Joris De Mol

da was voor jullie een, loer te draaien da ik da zie
ZOEK EENS EEN HOBBY!!!stefke schreef:da was voor jullie een, loer te draaien da ik da zie