Heb je het hier over de binnen- of de buitendeuren?ondertussen hangen de eerste deuren er al in, dit zijn dezelfde als bij de M5 en M6.
Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
buitendeuren, op de binnenste heb ik niet geletTeach2 schreef:Heb je het hier over de binnen- of de buitendeuren?ondertussen hangen de eerste deuren er al in, dit zijn dezelfde als bij de M5 en M6.




Re: Modernisering Breaks
Maar de buitendeuren van de M5 en de M6 zijn toch helemaal niet hetzelfde?buitendeuren, op de binnenste heb ik niet gelet
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Modernisering Breaks
Deuren van M5 en M5m zijn hetzelfde bij mijn weten, deze met een draaiende stang zoals bij de Breaks.
De M6 heeft deuren die op rolletjes lopen/hangen.
De M6 heeft deuren die op rolletjes lopen/hangen.
Re: Modernisering Breaks
de draaiende stangen zijn er nog maar de deur zelf heeft zelfde kleur als de M6 en M5m.Dietrich schreef:Deuren van M5 en M5m zijn hetzelfde bij mijn weten, deze met een draaiende stang zoals bij de Breaks.
De M6 heeft deuren die op rolletjes lopen/hangen.
zal is zien dak er morgen passeer ofzo



Re: Modernisering Breaks
En wat voor een klucht van een 1ste klas gaat men weer brouwen?
Hopelijk niet zoals in de vernieuwde M5 want dat is toch maar een triestige 1ste klas!
Alleen andere zetelbekleding rest is idem.
Hopelijk niet zoals in de vernieuwde M5 want dat is toch maar een triestige 1ste klas!
Alleen andere zetelbekleding rest is idem.
Re: Modernisering Breaks
zetelbekleding, leeslichtjes, beenruimte, tapijt ipv lynolium zouden de punten moeten zijn die ook in de M5m verschillend moeten zijn tov de tweede klasse.
Re: Modernisering Breaks
Tja in theorie zou het zou moeten zijn, maar de praktijk is minder fraaie...
Re: Modernisering Breaks
Als dat de eindlaag is van de snuit op voorgaande foto, vind ik het niet zo geslaagd. De gele 3-hoek vond ik veel beter...
Maar ja, ieder zijn/haar smaak...
Maar ja, ieder zijn/haar smaak...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: Modernisering Breaks
Dat kun je niet menen, linoleum wordt/werd net geproduceerd OMDAT het makkelijk proper te krijgen, dat tapijt wordt onmiddellijk zo vuil als de pest en dan moet je het telkens demonteren en in de mega-wasmachine stoppen...Steven schreef:zetelbekleding, leeslichtjes, beenruimte, tapijt ipv lynolium zouden de punten moeten zijn die ook in de M5m verschillend moeten zijn tov de tweede klasse.
Tapijt in een trein, tram of bus? God sta ons bij!
En het poetspersoneel zal nog véél minder gelukkig zijn met deze dramatische beslissing...
Re: Modernisering Breaks
Vrij vertaald:melle schreef:Sorry, maar ik kan totaal niet aan je zinsbouw uit..stefke schreef: ik zie die kleur nie graag
ik ga weer weten wa gedaan photo shop gebruiken
"Ik hou niet van het nieuwe kleurschema.
Ik ga weer weten wat te doen (als ik tijd op overschot heb), namelijk Photoshop gebruiken!"
Re: Modernisering Breaks
Ik was er na 10 minuten ook al uit.
En waarom in hemelsnaam photoshop gebruiken?
En waarom in hemelsnaam photoshop gebruiken?

Re: Modernisering Breaks
Tapijt is al zoveel in gebruik, op alle M6 rijtuigen zie je het liggen, inclusief de eerste klasse van i11 en MS96 die volwaardig met tapijt bekleed zijn. Die tapijten breken ze niet uit om te reinigen, dat doe jij thuis ook niet als je volwaardig vast tapijt hebt liggen. Hiervoor maakt men gebruik van de nodige toestellen. Zo een dieptereiniger werkt grondig genoeg om zo een tapijt proper te krijgen. Met het juiste gereedschap kan je alles reinigen op de juiste manier. Alles hangt een beetje af van de juiste frequentie voor zo een reiniging. Rekening mee houden dat de MS96 toch al een decennium meegaan hoor je mij niet klagen over het zicht van die tapijten. De zetels zien schijnbaar veel meer af.Trammist schreef: Dat kun je niet menen, linoleum wordt/werd net geproduceerd OMDAT het makkelijk proper te krijgen, dat tapijt wordt onmiddellijk zo vuil als de pest en dan moet je het telkens demonteren en in de mega-wasmachine stoppen...
Tapijt in een trein, tram of bus? God sta ons bij!
En het poetspersoneel zal nog véél minder gelukkig zijn met deze dramatische beslissing...
Re: Modernisering Breaks
Ik vind het linoleum veel beter dan zo een stoffe bekleding.
Idem dito voor de zetels. (nep-leer dan) In de trein hoor je zoveel mensen zeggen dat de treinen vroeger veel beter waren, toen hadden ze nog geen stoffe bekleding op de vloer en zetels. Soms is dat echt vies.
Idem dito voor de zetels. (nep-leer dan) In de trein hoor je zoveel mensen zeggen dat de treinen vroeger veel beter waren, toen hadden ze nog geen stoffe bekleding op de vloer en zetels. Soms is dat echt vies.