Exit 77.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Marianne

Re: Exit 77.

Bericht door Marianne »

Hallo,

Ik zie altijd als ik in Tilburg op mijn aansluiting wacht (zo rond een uur of half 6) een goederentrein van B-Cargo. Deze moet altijd in Tilburg wachten tot de intercity naar Den Haag Centraal geweest is, eer hij door mag rijden. Deze werd tot 12 juni nog getrokken door twee 77- locomotieven. Vond ik altijd wel een indrukwekkend zicht.
Vanaf vorige week is het nu een Traxx die de wagens trekt. Iets minder indrukwekkend vind ik dan toch. Inderdaad jammer dat ze vervangen zijn toch wel.
Deze trein rijdt naar Roosendaal en moet daar wachten tot hij de grens naar Belgie over mag.

Ik vroeg me eigenlijk al een tijd af wat voor goederentrein dit eigenlijk is en waar die heen gaat en vandaan komt. De wagens zijn meestal geladen met bruine containers zonder duidelijke merktekens. Het kan best een van die hier eerder genoemde treinen zijn.
(Heb nog wel een foto ervan, maar weet niet hoe ik die moet plaatsen. Maar is ook meer een foto van de twee 77 locomtieven).

Groeten,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dentheo

Bericht door dentheo »

Marianne schreef:Hallo,
Deze trein rijdt naar Roosendaal en moet daar wachten tot hij de grens naar Belgie over mag.
Ik vroeg me eigenlijk al een tijd af wat voor goederentrein dit eigenlijk is en waar die heen gaat en vandaan komt. De wagens zijn meestal geladen met bruine containers zonder duidelijke merktekens.
Dit is een trein uit Zweden met onderdelen voor de Volvo fabrieken in Gent.
Theo
Groeten vanop de Heide
Wilson
Contacteer:

Bericht door Wilson »

Ik heb vandaag nog de 7775 en 7771 gespot in Dordrecht.
Heel mooi was het om ze te zien.
Foto in mijn foto topic. :wink:
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
AlexNL

Bericht door AlexNL »

Zojuist zag ik de 7771 en 7772 voorbijkomen in Dordrecht. Ze reden gekoppeld (zoals altijd) maar hadden verder geen lading bij zich.
Plaats reactie