Rail Simulator

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Pieter..

Rail Simulator

Bericht door Pieter.. »

Wie van jullie speelt Rail simulator ?
want ik heb vraagske ? ?
Steven

Re: Rail Simulator

Bericht door Steven »

Beste Pieter, je kan onmiddellijk uw vraag plaatsen, zodoende zal je veel kans maken sneller een antwoord te krijgen van mensen die op de hoogte zijn.
Pieter..

Bericht door Pieter.. »

DE vraag :)
* Hoe kan je een gedownloaden trein in je spel krijgen want ik heb er al een paar gedownload en ik vind niet hoe je die in je spel krijgt :?
ewie1

Bericht door ewie1 »

hey,

Nu we het toch hebben over rail simulator ik heb ook een probleem namelijk wanneer ik het wil installeren na het intikken van de code om te bevestigen dat je over de originele software beschikt valt de installatie uit keer op keer.
Ik downloadde ooit een update voor rail simulator en heb het gevoel dat dit er iets mee te maken heeft(van toen af aan was het probleem namelijk;))HULP!!!

ewie1
rail s

Bericht door rail s »

Ik heb rail simulator en dat is ROMMEL!
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik versta er toch ook veel dingen niet van... vooral in interface en de hulpmiddelen. Is dezelfde fabrikant als MSTS destijds maar ze hebben niet alle positieve dingen kunnen bewaren. Overzichtvenster van de lijn in MSTS had een heel grote range, die in Rail Simulator was amper enkele 100 m. Misschien realistisch maar minder handig (was ook veel commentaar op).

Verder waren er nog veel problemen toen het juist uit kwam. Nu is het meer als een jaar geleden dat ik dat gespeeld heb.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Dietrich schreef:Ik versta er toch ook veel dingen niet van... vooral in interface en de hulpmiddelen. Is dezelfde fabrikant als MSTS destijds maar ze hebben niet alle positieve dingen kunnen bewaren. Overzichtvenster van de lijn in MSTS had een heel grote range, die in Rail Simulator was amper enkele 100 m. Misschien realistisch maar minder handig (was ook veel commentaar op).

Verder waren er nog veel problemen toen het juist uit kwam. Nu is het meer als een jaar geleden dat ik dat gespeeld heb.
hier hetzelfde
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Pieter..

Bericht door Pieter.. »

Zijn er dan wel goeie trein simulatie spellen ?
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Pieter.. schreef:Zijn er dan wel goeie trein simulatie spellen ?
er gaat niks boven BVE 4 :P
msts natuurlijk ook voor de belgische stukken & matrieel

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Als je iets deftig wilt is MSTS nog altijd goed, mits wat zoeken koop je dat tegenwoordig voor enkele euro's. Er zijn veel routes, materieel etc te vinden op Internet. Op de PC's van tegenwoordig draait dat ook zeer soepel warschijnlijk.
melle

Bericht door melle »

HLE 2302 schreef:
Pieter.. schreef:Zijn er dan wel goeie trein simulatie spellen ?
er gaat niks boven BVE 4 :P
msts natuurlijk ook voor de belgische stukken & matrieel

greetz 2302
OpenBVE is veel beter geworden:
-Het laadt sneller
-Mogelijkheid tot 3D weergave
-Tik op youtube maar eens in "OpenBVE"
Boxerke

Bericht door Boxerke »

En ik die dacht dat ik de enige belg was die Open BVE gebruikt.

Inderdaad het is een super simulator alleen jammer dat er geen belgisch materiaal is of routes...
Plaats reactie