Class 66 en G2000

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
vatrogasci

Class 66 en G2000

Bericht door vatrogasci »

Hallo

Sinds enige tijd ben ik weer door de microbe gebeten en wil ik treinen gaan fotograferen.
Zo was ik al post gaan vatten te Antwerpen-Luchtbal en zaterdag nog naast de luchthaven van Deurne

Enkele types kwamen tot nu toe nog niet voor de lens vandaag mijn vraag
Heeft er iemand de dienstregeling van cargo's waarvoor een Class 66 en/of G2000 als trekkracht wordt ingezet, liefst in het Antwerpse (Luchtbal of Deurne)

alvast bedankt

mvg

Kris
LML

Re: Class 66 en G2000

Bericht door LML »

Het was niet in het Antwerpse, maar ik heb in m'n eigenste 'lml' (Mol dus) vorige vrijdag (26/06) tussen 21:15 en 21:30 een goederentrein zien wachten. Het type van goederenwagons ken ik niet, maar er hingen 2 Class 66-los van de SNCF (Fret Benelux) aan de haak: 1ste in dienst, 2de op sleep. Trein kwam uit de richting Antwerpen en reed vanuit Mol verder richting Neerpelt (of Hasselt). Weet iemand iets meer over deze trein? Rijdt hij een dienst op vrijdag of is het een 'specialleke'?

De sound was dan weer subliem te noemen... Ik hoor die machientjes graag optrekken... Wat een gebrul...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
HLE 2302

Re: Class 66 en G2000

Bericht door HLE 2302 »

LML schreef:Het was niet in het Antwerpse, maar ik heb in m'n eigenste 'lml' (Mol dus) vorige vrijdag (26/06) tussen 21:15 en 21:30 een goederentrein zien wachten. Het type van goederenwagons ken ik niet, maar er hingen 2 Class 66-los van de SNCF (Fret Benelux) aan de haak: 1ste in dienst, 2de op sleep. Trein kwam uit de richting Antwerpen en reed vanuit Mol verder richting Neerpelt (of Hasselt). Weet iemand iets meer over deze trein? Rijdt hij een dienst op vrijdag of is het een 'specialleke'?

De sound was dan weer subliem te noemen... Ik hoor die machientjes graag optrekken... Wat een gebrul...
aan de beschrijving te horen was het eerder een specialeke al weet ik het natuurlijk niet :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie