From: "PRAR" <pr193734@SCARLET.BE>
Sender: europeanrail@yahoogroups.com
Mailing-List: list europeanrail@yahoogroups.com; contact europeanrail-owner@yahoogroups.com
Delivered-To: mailing list europeanrail@yahoogroups.com
List-Id: <europeanrail.yahoogroups.com>
Precedence: bulk
List-Unsubscribe: <mailto:europeanrail-unsubscribe@yahoogroups.com>
Date: Sat, 27 Jun 2009 10:09:34 +0200
Subject: [ERG] SNCB: PFT Burst!
Reply-To: "PRAR" <pr193734@scarlet.be>
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="ez3QYCG4BtX18kYeZLSdrnhbHwR7DIxGoh1kQpV"
5183+5941 on the PFT got as far as KP 32.1 on Line 27 before 5941 collapsed in a cloud of smoke. It's only here for the photos! We've made it to Lier - where the trailing bogie on 5941 is being looked at.
PRAR
PS 5183 is fine!
Problemen met dieseltrip TSP ???
Problemen met dieseltrip TSP ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Problemen met dieseltrip TSP ???
dat lijkt me nieuws te zijn van een vastgelopen rem aan de korte uitleg te merken.
- trainfreak
Het is toch opgelost geraakt, heeft wel zeer veel tijd gekost.
Maar al bij al een goede rit
Maar al bij al een goede rit
blijkbaar was er vuil met wat olie gelekt wat voor heel wat rookhinder zorgde maar het probleem werd door de deskundige TSP medewerken opgelost en zo kon de 5941 toch verder rijden.
nick ik denk dat je het ongeluk aantrekt man... eerst tsp en dan op mijn trein naar oostende.. :p wel wat verschieten als de I11'en vol rook hingen en de alarmen gingen af...
Greetz
Greetz
probleem was doordat die gasten de stang van de handrem open hadden gedaan en dies wa verschoven.Wimpie schreef:nick ik denk dat je het ongeluk aantrekt man... eerst tsp en dan op mijn trein naar oostende.. :p wel wat verschieten als de I11'en vol rook hingen en de alarmen gingen af...
Greetz
ik trok het blijkbaar aan ja
had effe genoeg rook gezien die dag
grrrrrr, bedank Bibke tis wel dankzij mij dan de rangeringen toch iets of wat vlot gingen, en mij nu de grond in boren awel merci zenneBibke schreef:Aha,
Den Nick is de schuldige.

Helaba, over de rangeringen geen woord, hé.260689 schreef:grrrrrr, bedank Bibke tis wel dankzij mij dan de rangeringen toch iets of wat vlot gingen, en mij nu de grond in boren awel merci zenneBibke schreef:Aha,
In tegendeel, na de rit naar Oostende en Zeebrugge heb ik de lovende woorden van de TB's nog overgebracht naar enkele mensen van het TSP bestuur.
Maar den doemp onder/in die twee treinen, daar ging mijn grapje over.

ah, waren de TB's dan zo content over mij? En die lovende woorden hebben mij blijkbaar goed gedaan bij het TSP want kreeg gisteren nog telefoon van Dave i.v.m over iets anders wel is waar maar hij voegde er aan toe dat hij echt content was van mij. Ondanks alle problemen heb ik mij kunnen uitleven (al was het tijdens fotostops enorm warm in de stuurpost).Bibke schreef:Helaba, over de rangeringen geen woord, hé.260689 schreef:grrrrrr, bedank Bibke tis wel dankzij mij dan de rangeringen toch iets of wat vlot gingen, en mij nu de grond in boren awel merci zenneBibke schreef:Aha,
In tegendeel, na de rit naar Oostende en Zeebrugge heb ik de lovende woorden van de TB's nog overgebracht naar enkele mensen van het TSP bestuur.
Maar den doemp onder/in die twee treinen, daar ging mijn grapje over.
ja nick en ook in denderleeuw heb je mij verward... Dacht ik even dat je een van de mensen van denderleeuw was van infrabel :p maar ja... Was wel even paniek op de trein he. Gelukkig zonder al teveel erg. Wel grappig de TBG die in 1e klasse naar huis reed... Ik vroeg hem ruik je hier ook verbrand? Zei hij; ik kan niet ruiken :p en hij zag ook geen rook... Tot tenslotte 10 mensen begonnen te roepen dat er brand was :p maar ja gelukkig waren we juist in denderleeuw, mss binnenkort een die handremmen beveiligen? Want is wel gevaarlijk zo e
Greetze
Greetze