En een veel mooier loctyppe valt niet meer te zien!Shrek schreef:ik denk dat we deze dieseltraxxjes heel regelmatig in België te zien gaan krijgenweer een loctype erbij

En een veel mooier loctyppe valt niet meer te zien!Shrek schreef:ik denk dat we deze dieseltraxxjes heel regelmatig in België te zien gaan krijgenweer een loctype erbij
Het teken dat de TRAXX niet zo slecht is waarschijnlijk.treinbruno schreef:De sncf was de enige in west europa die niets bij de moffen kocht en dat is nu ook voorbij![]()
![]()
K houd toch meer van alstom treinen (buiten een paar uitzonderingen dan)
Dat komt neer op 3,43 miljoen euro per locomotief. Dat is toch waanzinnig veel (of niet, ik ben daar niet echt in thuis)ziemon schreef:SNCF Fret heeft vast nog maar 45 losk besteld, en wel voor 160 miljoen (45 kan nooit kloppen..). De overige 35 (120 miljoen) zijn nog een optie.
Ik denk dat een diesel 66 rond de twee miljoen euro kost dus die dieseltraxx is duur.Hogersluys schreef:Dat komt neer op 3,43 miljoen euro per locomotief. Dat is toch waanzinnig veel (of niet, ik ben daar niet echt in thuis)ziemon schreef:SNCF Fret heeft vast nog maar 45 losk besteld, en wel voor 160 miljoen (45 kan nooit kloppen..). De overige 35 (120 miljoen) zijn nog een optie.
Te Gent doen we een 'IVAGO Dienstje' per T77/78Trammist schreef:Doet me wat denken aan een vuilniskar
Zou dat witte vlak niet verplicht zijn om in Nederland te mogen rijden?msts.be schreef: Misschien is het het wit contrastvlak op de voorkant dat de liverij om zeep helpt (is namelijk niet aanwezig op de andere Prima's, daar wordt de kop altijd groen geschilderd..) ?
Waarom moeten loc's in nederland een wit vlak hebben?13'erke schreef:Zou dat witte vlak niet verplicht zijn om in Nederland te mogen rijden?msts.be schreef: Misschien is het het wit contrastvlak op de voorkant dat de liverij om zeep helpt (is namelijk niet aanwezig op de andere Prima's, daar wordt de kop altijd groen geschilderd..) ?