Museumloc 59xx op L207
Museumloc 59xx op L207
Hallo,
zonet zag ik een diesel reeks 59 over L207 rijden met heel wat volk in de stuurpost.
Zijn dat misschien leden van een museumvereniging die het parcours aan het verkennen zijn ofzo voor een volgende trip?
En dan nog een nevenvraagje: is het weer de tijd van het jaar voor de sporen mosvrij te maken, want op twee dagen heb ik al 3 keer de "weed free" trein gezien (in herentals, leuven en lier)
zonet zag ik een diesel reeks 59 over L207 rijden met heel wat volk in de stuurpost.
Zijn dat misschien leden van een museumvereniging die het parcours aan het verkennen zijn ofzo voor een volgende trip?
En dan nog een nevenvraagje: is het weer de tijd van het jaar voor de sporen mosvrij te maken, want op twee dagen heb ik al 3 keer de "weed free" trein gezien (in herentals, leuven en lier)
µWover schreef:ik heb vorig jaar trouwens een camionachtig ding gezien op L207, gelijk die kranen had da ook treinwielen en gewone banden voor op de weg.
Twas iets van mercedes en twas ook aant sproeien
moet wel tof zijn, zo moeten schakelen en gas geven enz op een spoor; tis eens iets anders zeker
vrijdag ook gezien in station Oostende
en later op de dag een tractor die hetzelfde werk deed in station GSP
- trainfreak