ketting spel
Re: ketting spel
NMBS-Infrabel
ps: Melle in het eerste bericht staat dat het met treinen te maken moet hebben. En dus niet:scheet, konijn, stom,stinkt of Een China-shipping container vol met gevaarlijk radioactief speelgoed. Zulke onzin geef gij als antwoorden, nu moet ge mij toch eens zeggen wat dit met treinen te maken heeft.
ps: Melle in het eerste bericht staat dat het met treinen te maken moet hebben. En dus niet:scheet, konijn, stom,stinkt of Een China-shipping container vol met gevaarlijk radioactief speelgoed. Zulke onzin geef gij als antwoorden, nu moet ge mij toch eens zeggen wat dit met treinen te maken heeft.
nmbsgek schreef:NMBS-Infrabel
Dude, dit is een spel en staat onder: "babbelhoek"
En daarbij, moet je daarom zo'n "opgef*kte" PM sturen?
Ik zie in het algemeen het nut van deze topic niet in, dit valt eerder te klasseren onder gezevermelle schreef:nmbsgek schreef:NMBS-Infrabel
Dude, dit is een spel en staat onder: "babbelhoek"
En daarbij, moet je daarom zo'n "opgef*kte" PM sturen?

Dit is een spelletje waarbij de opmaker de bedoeling had een woordenketting ivm treinen te maken, indien deze basisregel niet kan gerespecteerd worden zal bij het volgende twistpunt een slot op dit onderwerp komen. Hou het normaal en beleefd. Dus woorden die iets met treinen te maken hebben. Geen halve zinnen want dan doe je evengoed afbreuk aan het spelconcept.
TBL 2-HLD 62/63
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!