Wat opvalt, is dat de 'break' 396 er netter (lees: graffiti-vrij) uitziet dan het 2de M6-rijtuig op de foto eronder, alhoewel het vaak andersom is...
Voor de rest mooie prentjes...
LML schreef:Wat opvalt, is dat de 'break' 396 er netter (lees: graffiti-vrij) uitziet dan het 2de M6-rijtuig op de foto eronder, alhoewel het vaak andersom is...
Voor de rest mooie prentjes...
ze beginnen steeds meer en meer breaks met graffiti te beplakken, gewoon een liverei sticker erover heen gaan doen ... ze zien er wel goed uit zo, al zie je nog steeds aan de banden van de deuren en het raamwerk dat er toch graffiti heeft opgestaan, de 409 is nu ook beplakt
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
LML schreef:Wat opvalt, is dat de 'break' 396 er netter (lees: graffiti-vrij) uitziet dan het 2de M6-rijtuig op de foto eronder, alhoewel het vaak andersom is...
Voor de rest mooie prentjes...
ze beginnen steeds meer en meer breaks met graffiti te beplakken, gewoon een liverei sticker erover heen gaan doen ... ze zien er wel goed uit zo, al zie je nog steeds aan de banden van de deuren en het raamwerk dat er toch graffiti heeft opgestaan, de 409 is nu ook beplakt
greetz 2302
De 396 is een stel dat gereviseerd is geweest, vandaar dat hij er zo mooi uitziet. Maar wat je zegt klopt inderdaad wel.