In de privé draait alles om winst, dat is gewoon zo. En ik ben nu niet speciaal tegen DLC maar tegen de privatisering en liberisering van overheidsdiensten. Openbaar vervoer is een taak van de overheid net als onderwijs en welzijn.Concurrent schreef:Ik ga het nog één keer zeggen alvorens me kwaad te maken :
DLC IS NIET BETER DAN DE NMBS EN DOET HET EVENEENS NIET SLECHTER!WE HOUDEN ONS AAN DE REGELS ,EVENZEER ZOALS HET NMBS PERSONEEL EN IN 4 JAAR HEEFT DLC NOG GEEN ENKEL MAAR DAN OOK GEEN ENKELE KEER EEN ONGEVAL GEHAD WAARIN ZIJ ZELF IN FOUT WAREN!EN ALS JIJ GRAAG DE UITDAGING AANGAAT OM DE NMBS TE VERGELIJKEN MET ENGELAND ,DAT MOET JIJ WETEN , IK KIJK ENKEL NAAR DUITLAND MET MEER DAN 200 PRIVEFIRMA'S EN DAAR LOOPT ALLES PICOBELLO.EN WAAROM ZOU DLC EN NMBS DAN NIET KUNNEN SAMENWERKEN OP HET SPOOR???????????DAAR ZOU IK EENS EEN HEEL ZINNIG ANTWOORD OP WILLEN KRIJGEN!EN NEE DLC DRAAIT NIET ENKEL OM WINST,EN NEE MET VOETEN OMHOOG KUNNEN WE OOK NIET ZITTEN IN DE CLASS66 MET ONZE WAAKINRICHTING ,EN NU ZOU IK GRAAG VOOR HET PLEZANT TE HOUDEN DEZE MISERIE WILLEN STOPZETTEN ALVROENS IK RAKE DINGEN GA ZEGGEN!!!!!DLC IS ER EN ZAL NIET WIJKEN VOOR EEN STUKSKE STAAT.EN ZOALS DE TOEKOMST ER NU UITZIET ZAL DLC EEN GROTE ROL GAAN SPELEN IN HET CARGO VERVOER!!!
Nu, als ze zouden kunnen samenwerken zou dan positief zijn
 , maar als ze echt aan verschikkelijke concurrentie gaan doen, dan leid dat alleen maar tot miserie
 , maar als ze echt aan verschikkelijke concurrentie gaan doen, dan leid dat alleen maar tot miserie  .
 . we maken er gewoon het beste van , iedereen vecht tegenwoordig voor zijn korstje brood , en misschien is wel beter dat we op zekere hoogte samenwerken , dan is het eens zo fijn!
 we maken er gewoon het beste van , iedereen vecht tegenwoordig voor zijn korstje brood , en misschien is wel beter dat we op zekere hoogte samenwerken , dan is het eens zo fijn! Noch bij DLC, noch bij de NMBS.
 Noch bij DLC, noch bij de NMBS. 
  
  
 
