Noorderkempen Brecht !!!!!
Re: Noorderkempen Brecht !!!!!
Volgens de dienstregeling op de website van de nmbs zouden er vanaf 7 september 's avonds nog twee latere treinen zijn tussen Antwerpen en de Noorderkempen. Met vertrek te Antwerpen Centraal om 20u37 en 21u37.
Noorderkempen Brecht !!!!!
noorderkempen is toegevoegd aan klachtenformulier. Nu heb ik wel het verkeerde uur opgegeven. Doh! straks krijg ik een klacht over het slecht invullen van het klachtenformulier 

Gewoon een klacht erachteraansturen ter verbetering van de eerdere klacht 

De avonddienst zal - helaas! - pas voor december zijn. Dan komt er ook een weekendbediening.
Nochtans staat dit al in de routeplanner van de NMBS vanaf 7 september?
-
Is ook niet zo verwonderlijk. Het is toch de gewoonte de dienstregeling slechts 2 maal per jaar op vaste data aan te passen?
-
Kleine aanpassingen gebeuren soms ook tussendoor, hoor. Denk maar aan het verbeterde piekuuraanbod voor Boortmeerbeek en Wespelaar-Tildonk, dat in voege gaat vanaf 7 september.
Groeten,
Groeten,
Hoe staat het met de bezetingsgraad van de IRs? Had vernomen dat de trein absoluut geen success is van 10h-s'avonds.
Een weekenddienst zal er dan ook niet inzitten.
Je moet zoiets tijd geven. En hoe zit het met de bus aansluitingen?Knipex schreef:Hoe staat het met de bezetingsgraad van de IRs? Had vernomen dat de trein absoluut geen success is van 10h-s'avonds.
De trein zit nu vooral vol met bomma's en bompa's die met de kleinkinderen naar kai-mook zijn gaan zien. Ik ben eens benieuwd wat het vanaf 1 september gaat geven...
volgens mij is er een shuttle "bijgebouwd", de 1347 rijd nu ook naar brecht. tot op heden was het 1307 & 1313.

De Lijn verbetert de bediening van het station vanaf 1 september.K V B schreef:
Je moet zoiets tijd geven. En hoe zit het met de bus aansluitingen?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Is de dienstverlening van de Lijn dan momenteel niet goed? Ik zie toch altijd 2 bussen aankomen 5 minuten voor de trein vertrekt?