De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Op de 1860 betreft het dan vooral de neus waar er met zwart wat is gekrabbeld, de I11 is er erger aan toe.
Een ware schande is het! man wat kan ik me daaraan ergeren. Regelmatig zie je in gent nieuwe M6'jes passeren ik vermoed dat ze soms nog geen week in dienst zijn en al vol graffiti.Steven schreef:Op de 1860 betreft het dan vooral de neus waar er met zwart wat is gekrabbeld, de I11 is er erger aan toe.
Triest...

Het viel me gisteren op dat er weer veel materieel rondrijdt met graffiti, ik vermoed dat de kuisploegen in congé zijn?
In de bundel van Brugge stond er zaterdag en zondag een ram M6'en waarvan er zeker 3 rijtuigen helemaal volhingen.
Ik word er ziek van als ik dat zie, maar blijkbaar doen ze in Brussel maar verder alsof hun neus bloedt...
In de bundel van Brugge stond er zaterdag en zondag een ram M6'en waarvan er zeker 3 rijtuigen helemaal volhingen.
Ik word er ziek van als ik dat zie, maar blijkbaar doen ze in Brussel maar verder alsof hun neus bloedt...
Niet noodzakelijk kuisploegen in congé, schoolvakanties leiden op zich tot een toename van vandalisme.Hobbes schreef:Het viel me gisteren op dat er weer veel materieel rondrijdt met graffiti, ik vermoed dat de kuisploegen in congé zijn?
Hoi,
Ook ik erger mij dood aan die graffiti.Ik vind dit een REGELRECHTE SCHANDE!!!De M 6 is mijn favoriet rijtuig en daar moet men van afblijven!!
Lukas
Ook ik erger mij dood aan die graffiti.Ik vind dit een REGELRECHTE SCHANDE!!!De M 6 is mijn favoriet rijtuig en daar moet men van afblijven!!
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
kunnen ze doodgewoon de bundels niet afschermen?
Met camera's en security?
En desnoods hangars bouwen waar al het materiaal inkan en slot erop
Met camera's en security?
En desnoods hangars bouwen waar al het materiaal inkan en slot erop
hanghars bouwen is gewoon niet mogelijk maar met camera's hangen zijn ze bezig, op de depots waar het het vaakst voorvalt hangen er nu camera's, bv. Oudenaarde ... daar kwam ieder weekend wel een stel met verse graffiti buiten, sinds die camera's valt het niet meer voor, ik heb toch geen verse graffiti meer gezien
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hoi,
Inmiddels zijn HLE 1812 en 1814 in Belgie en werden ze overgebracht door HLE 2839 van Cobra.
Voor foto's surf je naar de volgende website:
http://www.wallorail.be en dan klik je op actualites en vervolgens op 24 Juillet.
HLE=Elektrische locomotief.
Lukas
Inmiddels zijn HLE 1812 en 1814 in Belgie en werden ze overgebracht door HLE 2839 van Cobra.
Voor foto's surf je naar de volgende website:
http://www.wallorail.be en dan klik je op actualites en vervolgens op 24 Juillet.
HLE=Elektrische locomotief.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Fijn dat je 't telkens vermeldt, Lukas, maar dt weten de meesten onder ons heus wel hoorLukas schreef: HLE=Elektrische locomotief.

't is trouwens zeer fijn dat jij jouw posts altijd uitrust met een begroeting en de groetjes

Hoi,
Trammist,
Bedankt voor je bericht maar ik probeer mijn berichten op dit forum zo goed mogelijk te maken.
Lukas
Trammist,
Bedankt voor je bericht maar ik probeer mijn berichten op dit forum zo goed mogelijk te maken.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
-
- Contacteer:
Ondertussen staan op wallorail foto's van de afvoer van 2 oude HLE 18en en 1502 naar de sloper, triestig.
- sammarco1
- Contacteer:
Ja, maar zijn ze al gesloopt, en waar is die sloper precies ?

**********************************************************************************************************
-
- Contacteer: