probleem met bewerken van wikipedia-artikelen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Treinenman

probleem met bewerken van wikipedia-artikelen

Bericht door Treinenman »

Telkens ik een wikipedia-artikel probeer te bewerken komt er dit:

WAARSCHUWING: De database is geblokkeerd voor bewerkingen, waarschijnlijk voor regulier databaseonderhoud, dus u kunt deze nu niet opslaan. Het is misschien verstandig om uw tekst tijdelijk in een tekstbestand op te slaan om dit te bewaren voor wanneer de blokkering van de database opgeheven is.
Hoe komt dit?
De trein is altijd een beetje reizen.
Glodenox
Contacteer:

Re: probleem met bewerken van wikipedia-artikelen

Bericht door Glodenox »

Als men de databank aan het onderhouden is, kan men ervoor kiezen om het publiek tijdelijk geen aanpassingen meer te laten doen totdat het onderhoud afgerond is zodat dat onderhoud tenminste deftig kan worden uitgevoerd (het verschil in reactiesnelheid van een databank kan enorm verschillen als het ondertussen nog altijd andere aanvragen moet verwerken). Gewoon een uurtje of twee wachten en dan zal het wel weer lukken.

EDIT: het kan ook zijn dat er gewoon iemand anders was die net op dezelfde moment als jij een aanpassing aan het doorvoeren was, maar die kans is zo miniem dat ik het niet realistisch acht.

Greetings,
Glodenox
melle

Re: probleem met bewerken van wikipedia-artikelen

Bericht door melle »

Het valt me op dat op wikipedia veel fouten staan.
Zo heb ik overlaatst bij de M6BDX de D er moeten uithalen.
Plaats reactie