13 in panne of stroomstoring op L2?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

13 in panne of stroomstoring op L2?

Bericht door Wover »

Daarstraks zag ik in Leuven omstreeks kwart voor 9, toen ik aan het wachten was om eens te kijken naar de ICE die rond 9u daar voorbij raast, kwamen er 2 TBL2-62'ers aan in het station. Daarachter zat een 13 (1320 geloof ik) en een 7tal I11'en. Aangezien het de TBL 62'ers waren, neem ik aan dat het de ICA zal geweest zijn, is er misschien een stroompanne geweest op de lijn, of was de 13 gewoon in panne?
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Toen ik in Gent was, had er een ic-a 1u20min vertraging! Het zou die van jou moeten geweest zijn. Ik heb de sleeploc wel niet meer gezien omdat ik mijn trein moest halen en het donker was...
Wover

Bericht door Wover »

trainfreak schreef:Toen ik in Gent was, had er een ic-a 1u20min vertraging! Het zou die van jou moeten geweest zijn. Ik heb de sleeploc wel niet meer gezien omdat ik mijn trein moest halen en het donker was...
in Leuven hebben ze die 62'ers wel afgekoppeld, en hebben ze de mensen die erin zaten doorgestuurd naar de knokke blankenberge van 21.00u, dus ik weet niet of die ICA nog effectief gereden heeft
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Ik dacht wel dat ze die 62'ers er gingen afhalen! Ze kunnen er evengoed een 27 ofzo voorgehangen hebben!
260689

Bericht door 260689 »

dieje trein is van leuven leeg naar FSD met de 1320 zelf en als ik mij niet vergist heb stond die vandaag ergens in oostende zelf
Plaats reactie