Haha leuk dat je zo die line-ups maakt! Alleen jammer dat het zo groen/grijs ziet, ik mis de oude locomotieven, afwisseling en grote contrasten in het beeld! Maargoed, daar kan jij verder ook weinig aan doen.
Ooit iets meegemaakt in dezelfde sfeer: bij de oplevering van een eerste fase van een informaticaproject in de TW Vorst had de externe leverancier voor een drink gezorgd met speeches en de hele santekraam, en uiteraard moesten er ook groepsfoto's gemaakt worden. Dus alleman naar buiten in 't zonneke en toen had plots iemand het briljante idee dat zo'n groepsfoto toch veel sprekender zou zijn met een trein in de achtergrond. Zogezegd zo gedaan, GSM gepakt en warempel vijf minuten later kwam er een complete rame Thalys aangesjokt om als achtergrond te dienen voor onze groepsfoto... Een kwartierke later is dan aan hetzelfde gezapige tempo terug vertrokken.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
5941 schreef:Hallo Ik heb vernomen de de 2850 al gebouwd is
2850??? er zijn er maar 40 besteld door B cargo + de drie die oorspronkelijk voor het project noorderkempen bedoeld zijn wa dan een totaal van 43 geeft.
5941 schreef:Hallo Ik heb vernomen de de 2850 al gebouwd is
2850??? er zijn er maar 40 besteld door B cargo + de drie die oorspronkelijk voor het project noorderkempen bedoeld zijn wa dan een totaal van 43 geeft.
Ik vertel allen wat die duitser van MRCE wist te vertellen