Spelen op schaal 1:1
Re: Spelen op schaal 1:1
En worden er al traxxen klaargemaakt voor de Benelux in september ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
daar heb ik nog geen weet van en nog niets van opgevangen binnen de spoorweg zelf.
normaal gezien zoude de 2801 tot 2803 en 2837 tot 2843 naar de beneluxtrein verhuizen + er een naar tschijnt een stam I10en op de benelux komen.
10 traxxen, dus alle 11en eruit en één treinstam anders... kan kloppen.260689 schreef:normaal gezien zoude de 2801 tot 2803 en 2837 tot 2843 naar de beneluxtrein verhuizen + er een naar tschijnt een stam I10en op de benelux komen.
Nederlanders hebben blijkbaar één stam (zo noemen zij een rame!!) meer nodig + traxxen voor hun hoge snelheidspendel Amsterdam Rotterdam vanaf begin September.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Lijkt mij sterk dat ze met 10 Traxx'en zouden toekomen, ze kunnen niet in TD rijden met de huidige stuurposten waardoor er momenteel altijd vooraan en achteraan een Traxx hangt.
Stuurrijtuigen gaan vanaf 7 september allemaal uit dienst, de trein zal aankomen in Brussel-Zuid en zal uitwijken naar Vorst-Rijtuigen waar ze de Traxx van front zal verwisselen dus deze zal dus in plaats van een half uur een uur krijgen om van front te verwisselen. I10 rijtuigen is voor een bijkomende ram te vormen in het huidige beneluxbeleid. Dus 10 Traxxen zal zeker volstaan om de dienst uit te voeren. Moest er een Traxx in panne staan kan de HLE11.8 bijspringen waar nodig.Stijn82 schreef:Lijkt mij sterk dat ze met 10 Traxx'en zouden toekomen, ze kunnen niet in TD rijden met de huidige stuurposten waardoor er momenteel altijd vooraan en achteraan een Traxx hangt.
260689 schreef:[
Stuurrijtuigen gaan vanaf 7 september allemaal uit dienst, de trein zal aankomen in Brussel-Zuid en zal uitwijken naar Vorst-Rijtuigen waar ze de Traxx van front zal verwisselen dus deze zal dus in plaats van een half uur een uur krijgen om van front te verwisselen..
Ik denk anderhalf uur ipv een half uur of trekt u er een uurtje af voor de rit "naar en van" Vorst ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Van Brussel-Zuid naar Vorst duurt het welgeteld 8 a 10min dus is in totaal een 20tal minuten voor heen en terug van Vorst. heb je nog 40min om van front te verwisselen, alhoewel je toch eens gelijk zult hebben. Beste is gewoon afwachten wat men zal doen.dentheo schreef:260689 schreef:[
Stuurrijtuigen gaan vanaf 7 september allemaal uit dienst, de trein zal aankomen in Brussel-Zuid en zal uitwijken naar Vorst-Rijtuigen waar ze de Traxx van front zal verwisselen dus deze zal dus in plaats van een half uur een uur krijgen om van front te verwisselen..
Ik denk anderhalf uur ipv een half uur of trekt u er een uurtje af voor de rit "naar en van" Vorst ?
Ik zit vol spanning te wachten op het kleurenspel, zo een zuurstok met die angel groene lok ervoor .....brrr ?260689 schreef:
Van Brussel-Zuid naar Vorst duurt het welgeteld 8 a 10min dus is in totaal een 20tal minuten voor heen en terug van Vorst. heb je nog 40min om van front te verwisselen, alhoewel je toch eens gelijk zult hebben. Beste is gewoon afwachten wat men zal doen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide