Hoe verloopt het goederenverker na de brand ?
Ik denk aan de treinen voor de bedrijven langs het Albertkanaal...de ertstrein naar Budel...
Herentals en cargo
Re: Herentals en cargo
De ertstrein ben ik vorige week donderdag nog tegengekomen met +2h.dentheo schreef:Hoe verloopt het goederenverker na de brand ?
Ik denk aan de treinen voor de bedrijven langs het Albertkanaal...de ertstrein naar Budel...
13'erke schreef:De ertstrein ben ik vorige week donderdag nog tegengekomen met +2h.dentheo schreef:Hoe verloopt het goederenverker na de brand ?
Zou die dan over Aarschot komen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Daar heb ik geen idee van, ik zou zeggen ga eens langs de lijn staan, dan weet je het meteen.dentheo schreef:13'erke schreef:De ertstrein ben ik vorige week donderdag nog tegengekomen met +2h.dentheo schreef:Hoe verloopt het goederenverker na de brand ?
Zou die dan over Aarschot komen ?
De 45670 naar Budel werd langs Aarschot en Diest naar Budel voorzien maar mogelijk is dat sinds vandaag terug langs Herentals.
Ik probeer de berichten na te kijken en zal het dan melden.
In Herentals is één spoor in gebruik.
Ik probeer de berichten na te kijken en zal het dan melden.
In Herentals is één spoor in gebruik.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Eigenaardig zou men dan enkelspoor rijden tussen Olen en Lier ???dekooiker schreef: In Herentals is één spoor in gebruik.
Misschien overweg beveiliging nog niet ok voor dubbelspoor...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
De 45670 rijdt weer langs Lier en Herentals.
Dat is mogelijk wegens het zeldzame nachtelijk verkeer op dat deel van lijn 15/19.
De omleiding langs Aarschot stond als afgeschaft aangegeven.
Dat is mogelijk wegens het zeldzame nachtelijk verkeer op dat deel van lijn 15/19.
De omleiding langs Aarschot stond als afgeschaft aangegeven.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.