Gentbrugge 14.08.2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

Gentbrugge 14.08.2009

Bericht door timv »

Ook gisteren heb ik nog even van het zonnige weer geprofiteerd om nog even in Gentbrugge enkele goederentreinen en dergelijke te gaan fotograferen, ik heb alvast een kort foto-overzicht er van onderaan bij dit bericht bijgevoegd :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
melle

Re: Gentbrugge 14.08.2009

Bericht door melle »

>Mooie foto's

-> betere locatie! :wink:
KurtDS

Bericht door KurtDS »

Mooie foto's

Ben er die dag ook gepasseerd met ic-trein 3008 (Antwerpen-Blankenberge) met de 535 op kop en 40 min later met ic-trein 3030 (Gent-Antwerpen) met de 557 op kop.

Grtz
timv

Bericht door timv »

Hallo Kurt

Ik heb je zien paseren Gentbrugge, indien je graag een foto van je trein hebt, geef gerust maar een seintje :wink:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

melle schreef:>Mooie foto's

-> betere locatie! :wink:
Met de locatie is niets mis mee, precies of jij altijd en overal op de goede plaats staat?

Maar Tim, het is beter dat je u op de kop van het perron richting Gent-Dampoort zet, dan heb je geen perron in de weg voor alles wat van Gent-Dampoort komt. Maar ik versta uw keuze wel van in het midden te gaan staan!
Bibke

Bericht door Bibke »

Dat perron.
Is dat nu net niet hét handelsmerk van Tim?
timv

Bericht door timv »

Vroeger wel, maar ik ga op korte termijn enkel nog proberen om langs de lijn te gaan fotograferen :wink:
Plaats reactie