Waarom zijn de 77'ers in Nederland eigenlijk zo schoon altijd? Is imago dan zo belangrijk bij de NMBS?
Owja - om het laatste woord te hebben: zeer triest wat Johannes/Treinenfanaat doet: ik ken hem niet en wil hem ook niet kennen! Nu denkt dit hele forum dat ik die Johannes ken en in allerlei ruzies verwikkeld zit, dat is dus niet zo! Zo, ik ben blij dat ik er volgende week niet ben, zonde dat er zulk volk rondloopt in Nederland . Tijd dat Johannes stopt met dat gedoe wat mij betreft, ook op andere forums heeft hij al een hoop mensen een slechte naam bezorgd...
HLR 7771 en 7780 met volvotrein 46252 te Almelo op 4 mei 2006. Dit fotopunt zal over niet al te lange tijd flink op de schop gaan vanwege de verdiepte aanleg van het spoor in Almelo.
Taurus schreef:HLR 7771 en 7780 met volvotrein 46252 te Almelo op 4 mei 2006. Dit fotopunt zal over niet al te lange tijd flink op de schop gaan vanwege de verdiepte aanleg van het spoor in Almelo.
Een 189'er voor deze trein zou zeker leuk zijn. Jammer dat er bij Railion Nederland tot nu toe nog weinig van gekomen is om met 189'ers te rijden. Overigens vanaf Bad Bentheim en verder Duitsland in wordt deze trein al wel gereden met een 185 en heb ik er in het weekend ook wel eens een 152 voor zien staan.