Websites NMBS-groep

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Steven

Re: Websites NMBS-groep

Bericht door Steven »

Ik denk dat je vrij volledig bent. Ik heb het lijstje afgelopen en heb niet gemist.
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

heb ik over www.aridisk.be overgekeken? dat moet een overblijfsel zijn van vervlogen tijden, indien al niet een vergetelheid, maar ik vind dat handig om direct in de dienstregeling te komen.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

Wie iet of wat thuis is in informatica en/of netwerking kan altijd het officiele IP-adres eens opsnorren, en dan eens kijken wat er daar in de buurt allemaal te beleven valt. Tip: nslookup vanaf de command line.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
msts.be

Bericht door msts.be »

Adler schreef:( wie is Annelies ??? :roll: )
Waarschijnlijk wéér zo'n leuke NMBS-codenaam, in hetzelfde rijtje hebben we 'Ibis' (Ivette bis, de tweede generatie terminals voor de treinbegeleiders) en 'Sefora' (had ook iets met ticketverkoop te maken).

Je bent er nog ééntje vergeten: http://www.railtour.be

Railtour was vroeger het officiële NMBS-reisbureau met eigen rijtuigen (I2 AR, I4, I5 en soms zelfs T2 en MU slaapwagens + SR-1 en SR-2 Bar-Disco), maar deed sinds begin jaren '90 enkel maar ticketverkoop aan andere reisbureaus meer. Blijkbaar is het kind dan nu omgedoopt in voorgenoemde site 'Rail 1' (http://www.rail1.be).
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

alg-voorw.b-rail.be is ook van de NMBS.

Groetjes,
Rian
Plaats reactie