Wie weet iets over deze trein?
Wie weet iets over deze trein?
Vanaf mijn station Den Bosch (NL) rijdt een rechtstreekse trein naar Antwerpen en Brussel. Ik kan hem in de dienstregelingen nergens vinden. Wie weet welke trein dit is?
Groet van Bart Oosterveld
Groet van Bart Oosterveld
-
Re: Wie weet iets over deze trein?
Bij NMBS en NS kan ik hem niet in de dienstregeling vinden. Wie wel?
die is ook niet te vinden in de dienstregeling
wegens werken op het nederlandse net worden deze treinen naar Den Bosch gestuurd als eindbestemming
wegens werken op het nederlandse net worden deze treinen naar Den Bosch gestuurd als eindbestemming
-
InterCity Amsterdam Centraal-Antwerpen-Brussel:
* InterCity Amsterdam Centraal-Antwerpen-Brussel rijdt in Nederland via een andere route en stopt niet in Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal en Dordrecht
* deze treinen vertrekken van 's-Hertogenbosch en rijden via Roosendaal naar Antwerpen en Brussel. Treinen van Brussel en Antwerpen naar Nederland rijden na Roosendaal verder naar 's-Hertogenbosch en eindigen daar
* reis van/naar Amsterdam, Schiphol en Den Haag HS met binnenlandse treinen via Utrecht Centraal naar/van 's-Hertogenbosch
* reis van/naar Rotterdam en Dordrecht met binnenlandse treinen Rotterdam/Dordrecht-Zwijndrecht en met de snelbussen Zwijndrecht-Roosendaal

Dank voor het antwoord. Het is wel bijzonder dat ik vanuit mijn woonplaats Den Bosch nu rechtstreeks naar Antwerpen en Brussel kan reizen. Houden zo, zou ik zeggen.
Spijtig genoeg is dit dus maar tijdelijk, maar dat neemt niet weg dat je er niet van kan profiteren.
Nog even de NS gebeld: het ging inderdaad om een omleiding wegens werkzaamheden. Was tijdelijk en is al weer voorbij 

Zondag 6 september kan je er nog eens van genietenbartoost schreef:Nog even de NS gebeld: het ging inderdaad om een omleiding wegens werkzaamheden. Was tijdelijk en is al weer voorbij

De IC Beneluxtreinen vertrekken uit ‘s Hertogenbosch op het uur en 36 minuten richting Antwerpen en Brussel.
In de andere richting rijden ze niet verder dan ‘s Hertogenbosch.
Het is overigens wel een unieke gelegenheid om vanuit Den Bosch naar Roosendaal (of de andere kant op natuurlijk) een non-stopritje te maken
Want deze omgeleide Beneluxen stoppen niet in Breda en Tilburg