Bereikbaarheid lijn 21A

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
13'erke

Bereikbaarheid lijn 21A

Bericht door 13'erke »

Ik zou komende maandag graag eens gaan spotten naar de lijn Genk-Goederen Y Winterslag (21A) , ik had gedacht om me op te stellen in of rond het voormalig station van Winterslag, maar is deze plek nog bereikbaar? Dan bedoel ik of er geen afsluitingen staan of veel bomen?
Een plekje voorstellen op lijn 21C mag ook, ik heb google maps al eens geraadpleegd en ik zie niet meteen een goed spotpunt. Nu die beelden zijn al enkele jaren oud, dus er is misschien nu al iets veranderd?
Wie heeft er meer info? Of is uit de buurt en wil even een kijkje gaan nemen?
Paul
Contacteer:

Re: Bereikbaarheid lijn 21A

Bericht door Paul »

Hallo,

Er is een brug over de spoorlijn juist ten zuiden van de bundel van Genk-Goederen. Dat is wel een goede spotplaats. En ook vlak ten zuiden van het oude station van Winterslag (ter hoogte van de splitsing van 21A en 21C) is er een brug over de spoorlijn. Beide bruggen zijn goed te zien op Google-Earth.

Paul
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Knipex

Bericht door Knipex »

Deze plek is zeer eenvoudig te bereiken me auto of bus.
Is pas nog onder draad gebracht en de toegangswegen zijn nu goed bereikbaar.
Parkeer de wagen aan de spoordriehoek (oostkant lijn, 21A kruist 21D) en je kan de volledige driehoek in het oog houden
13'erke

Bericht door 13'erke »

Bedankt voor de info, ga ik maandag dan maar eens uitproberen.
Plaats reactie