Thalys en Eurostar werken net aan integratie van hun aanbod, door onder meer van elkaar te leren met betrekking tot de ticketverkoop. Reden is dat hun netwerken elkaar perfect aanvullen, ze gaan elkaar dan ook niet gaan beconcurreren.Shrek schreef:zouden ze met de bredere CTRL nu ook thalyssen/TGV's/ICE's naar Londen kunnen sturen?
Groot-Brittannië: voeding via derde spoor
Dat stationnetje zal waarschijnlijk Tonbridge geweest zijn. De ICE zal niet direct naar Londen rijden. Er is nog zoiets als Eurotunnel en de ICE of Thalys voldoet niet aan de vereisten om hierdoor te mogen. Btw alle nieuwe stations op CTRL zullen aan de internationale normen voldoen. Ze spreken zelfs van de perrons in Ashford aan te passen. Want buiten de Eurostar en binnenlandse treinen kan geen enkele andere trein de voettredes uitklappen zonder het perron te raken.
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
als ze zoals jules zegt er van spreken om de perrons in ashford aan te passen zullen ze die in londen ook wel ineens op de goeie grootte bouwen zeker
het lijkt mij in ieder geval een ferme gemiste kans moesten ze het niet gedaan hebben
ze hebben nu hun supersnelle verbinding met europa, dan kunnen ze die even goed klaar maken voor andere europese treinen. Al is het maar om in de toekomst extra treinen in te kunnen leggen


ze hebben nu hun supersnelle verbinding met europa, dan kunnen ze die even goed klaar maken voor andere europese treinen. Al is het maar om in de toekomst extra treinen in te kunnen leggen
