In gent Sint Pieters lagen daarnet het internationale en binnenlandse verkoopsysteem plat, dus iedereen kreeg een blaadje met de melding: onmogelijkheid tot verkoop, dus de reizigers moesten bij de conducteur een kaartje kopen
sommige reizigers moesten wel naar Nijmegen of Parijs, dus ik vraag me af of de TBG dat wel uit zijn ibis kan halen
Gelukkig dat ik mijn biljetten in Eeklo gekocht had. In de treinen die ik vandaag genomen heb vanuit Gent-St-P was er weinig overlast. Één keer was er wel een probleem toen de conducteur op de lijn naar Eeklo van niets wist en de gedupeerde bijna een maakloon aanrekende.
treinbruno schreef:In gent Sint Pieters lagen daarnet het internationale en binnenlandse verkoopsysteem plat, dus iedereen kreeg een blaadje met de melding: onmogelijkheid tot verkoop, dus de reizigers moesten bij de conducteur een kaartje kopen
sommige reizigers moesten wel naar Nijmegen of Parijs, dus ik vraag me af of de TBG dat wel uit zijn ibis kan halen
Die krijgen waarschijnlijk een ticket naar Brussel en in de Thalys het vervolg naar Parijs. Vervolgens kun je van de klantenservice het verschil terugkrijgen.