welke trein heb ik gezien ???

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
wim70

welke trein heb ik gezien ???

Bericht door wim70 »

what was that ...

10u52 deze morgen in Drongen(lijn 50a dus) richting Brugge een combinatie getrokken door de HLE 3015
ook opgemerkt een rijtuig met opschrift " disco.." en een restauratierijtuig met kandelaars voor de ruiten
had juist mijn fototoestel niet bij... t moet weer lukken

wie weet het ???

mvg wim
Nils

Re: welke trein heb ik gezien ???

Bericht door Nils »

wim70 schreef:what was that ...

10u52 deze morgen in Drongen(lijn 50a dus) richting Brugge een combinatie getrokken door de HLE 3015
ook opgemerkt een rijtuig met opschrift " disco.." en een restauratierijtuig met kandelaars voor de ruiten
had juist mijn fototoestel niet bij... t moet weer lukken

wie weet het ???

mvg wim
ICT van Luxemburg naar Blankenberge
treinbruno

Bericht door treinbruno »

Ik heb die ook gezien in Brussel Luxemburg, hoopje corails, historisch rijtuig, wegmann en SR3
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

Dat is de Blankenberge express van de GAR, valt zelfs niet onder de ICT treinen aangezien je in Brussel zelfs niet kan instappen. Ook in Gent zijn er geen commerciele stopts voorzien. Zover ik weet is dat Aarlen en Namur en Brugge.
Snaaip

Bericht door Snaaip »

Heeft er iemand hiervan een foto? Ik kan eventjes niet herinneren of ik deze ooit eens in het verleden heb gezien.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

daar snap ik dan wel de logica niet van ... een trein die stopt in namen, arlon en brugge ... maar dan niet in onze hoofdstad ?
raar, zéér raar !

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Tja dat is een gecharterde trein van een vereniging. :)

http://www.gar.lu/
Steven

Bericht door Steven »

Dat is nochtans een vrij bekende trein en die is al enkele jaren zeker te zien op de Belgische sporen, hoeveel jaar die juist al bestaat weet ik niet. De samenstelling is niet altijd dezelfde geweest. Zoals nu steekt er een bar disco van de NMBS in daar waar dit vroeger hun eigen bar wagen was. Zo zijn er nog wel meer verschillen tov de eerste samenstelling die vroeger hoofdzakelijk uit wegman rijtuigen bestond.
Snaaip

Bericht door Snaaip »

De loc heb ik al eens op het net gevonden, in feite kan ik al zeggen in real life. Want veel verschil tussen de 13 is er niet. Maar die disco rijtuigen, zoals ik hier lees, nog nooit gezien. Heeft er iemand soms een foto van de rijtuig(en)? Met een goed zicht.
Shrek

Bericht door Shrek »

HLE 2302 schreef:daar snap ik dan wel de logica niet van ... een trein die stopt in namen, arlon en brugge ... maar dan niet in onze hoofdstad ?
raar, zéér raar !
Deze trein dient enkel om mensen uit luxemburg en het zuiden van het land zo snel mogelijk naar de zee te brengen, zo raar is het dan toch niet dat hij enkel daar stopt?
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Dat ding gaat er wel met het jaar exotischer uit zien! Zelfs Corails erin nu... :shock: :D
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
sncf-sncb schreef:
Dat ding gaat er wel met het jaar exotischer uit zien! Zelfs Corails erin nu... :shock: :D
Dan krijg je zo iets:
Afbeelding
In Namen stop hij dacht ik niet, hij rijdt zonder commerciële halte rechstreeks van Arlon naar Brugge.
En Brussel overslaan? Er zijn genoeg treinen van Luxemburg naar Brussel, dit is er een specifiek voor Blankenberge.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Plaats reactie