Antwerpen-Luchtbal 11.09.2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

Antwerpen-Luchtbal 11.09.2009

Bericht door timv »

Ook deze week heb ik weer niet stil gezeten met mijn fototoestel, afgelopen vrijdag 11 september 2009 ben ik nog even in Antwerpen-Luchtbal enkele extra's gaan fotograferen en de dag er na stond NL op het proggrama om daar nog enkele extra's te gaan fotograferen. Ik heb alvast een kort foto-overzicht van in Antwerpen-Luchtbal onderaan bij dit bericht bijgevoegd, de foto's van NL volgen, in de loop van deze week :wink: .
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door timv op 13 sep 2009, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
ems

Re: Antwerpen-Luchtbal 11.09.2009

Bericht door ems »

Mooie foto's Tim.
Vooral ook die containertrein met die SNCF-diesels. Is dit een reguliere trein of betreft dit ook een extra/mazzeltje?

Overigens staat er onder je foto's 12 september, maar volgens mij heb je dit toch allemaal op 11 sep gefotografeerd?
Groet, Edwin
Robin

Bericht door Robin »

bij de 2344 hangt een soort werkwagon achter klopt dit? dit ziet er me maar iets raar uit.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
timv

Bericht door timv »

De fout van de datums op de foto's is ondertussen verbeterd. De containertrein met de franse SNCF diesels was een extratje en de foto met de HLE 2344 is een werkwagon van strukton :wink:
Plaats reactie