Ik geef de aftrap en plaats hier de NMBS versie van de taurus.
Iedereen kan hier een poging wagen en zijn of haar photoshop creatie laten zien. Materieel is vrij naar keuze.

Ik ga ook eens me kunsten laten zienmelle schreef:Als er iemand een request heeft naar een of andere loc, mag hij dat ook altijd vragen, mijn inspiratie is op.
Foto's mogen hier ook altijd geplaatst worden
nee nog geen hoeste gehadmelle schreef:Heb je al iets gefotoshopped, Stefke?
stefke schreef:weet je wa ik eens ga maken met me photoshop een mega cool taurus met railjet int staion van Antwerpen Centraal
euh stefke, ge zijt toch niet vergeten dat ge om te photoshoppen photoshop nodig ebt ehstefke schreef:weet je wa ik eens ga maken met me photoshop een mega cool taurus met railjet int staion van Antwerpen Centraal
nee zo dom ben ik ook nie ik heb trouwens de cs3 op me laptop staanHLE 2302 schreef:euh stefke, ge zijt toch niet vergeten dat ge om te photoshoppen photoshop nodig ebt ehstefke schreef:weet je wa ik eens ga maken met me photoshop een mega cool taurus met railjet int staion van Antwerpen Centraal![]()
![]()
![]()
ah ? je zou het niet zeggenstefke schreef:nee zo dom ben ik ook nie ik heb trouwens de cs3 op me laptop staanHLE 2302 schreef:euh stefke, ge zijt toch niet vergeten dat ge om te photoshoppen photoshop nodig ebt ehstefke schreef:weet je wa ik eens ga maken met me photoshop een mega cool taurus met railjet int staion van Antwerpen Centraal![]()
![]()
![]()
niks, photoshopt nu maar ... en typt eens wat meer AN ... want er zijn veel mensen die dit niet kunnen lezenstefke schreef:va wuk wel