welk treinmaterieel wordt gebruikt voor:
Re: welk treinmaterieel wordt gebruikt voor:
De kans bestaat dat vanaf maandag er terug M6 te zien is om de ir g, aangezien wij met Brussel zuid de 3417 (Brussel Turnhout) meestal in Turnhout ons materiaal afgeven aan iemand van die er mee naar Antwerpen zal rijden. Ik zal de nieuwe dienstfiches voor volgende week eens moeten nazien om zeker te zijn. Het was al zo voor de brand dus de kans dat het terug zo zal worden is vrij groot.
Ik heb ook als eens de bijnaam 'chaberke' gehoord voor een varkensneus, omdat die zijn aangekocht toen Chabert minister van spoorwegen was.Trammist schreef:Tjah, ik heb dan weer een (lichte) voorkeur voor de bijnamen zoals Varkensneus, Duikbril en Break.
Ik heb dat I6-ligrijtuig toch alweer een paar keer gezien deze week hoor in de P-trein naar Genk.Molenbruch Y. schreef:Was het maar zo...
Dat ligruituig is er een tijdje geleden alweer uitgehaald![]()
Groeten,
-
Dan zit het er blijkbaar opnieuw in. Ook begin mei is het al gesignaleerd, maar in juni en tijdens de toeristische periode is het er weer uitgehaald. Betreft het nu de 8300 of de 8302?
Groeten,
Groeten,
Afgaande op het uur dat ik de bewuste trein heb gezien, moet het de 8302 zijn.
-
Nu we hier toch beizg zijn over welk materieel er voor welke verbinding gebruikt wordt
Welk materieel gebruikt de NMBS voor de IR b's tussen Brussel-Zuid en Antwerpen?
Telkens dat ik tussen Mechelen en Brussel ga spotten zie ik altijd 1 of 2 stellen AM86 doorrijden, maar ik weet niet zeker of dat de IR b is of dat dit leeg materieel is naar Mechelen of Schaarbeek...

Welk materieel gebruikt de NMBS voor de IR b's tussen Brussel-Zuid en Antwerpen?
Telkens dat ik tussen Mechelen en Brussel ga spotten zie ik altijd 1 of 2 stellen AM86 doorrijden, maar ik weet niet zeker of dat de IR b is of dat dit leeg materieel is naar Mechelen of Schaarbeek...
-
Correct. Op de IR b zijn AM 86's te aanschouwen.
Groeten,
Groeten,