Voor diegene die nog deze belgische koprijtuigen wil zien bij de FNM, zal snel moeten zijn, want stillaan worden ook deze naar de sloophamer gebracht !
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/di ... ?pos=-6306
Belgische koprijtuigen in afdanking in Italie
- sammarco1
- Contacteer:
Belgische koprijtuigen in afdanking in Italie

**********************************************************************************************************
Re: Belgische koprijtuigen in afdanking in Italie
Een weetje is misschien dat deze in België nooit koprijtuigen schijnen te zijn geweest.
Dat waren gewone rijtuigen waar de FNM op basis van de originele NMBS plannen een stuurpost aan heeft toegevoegd.
Greetz
Sven
Dat waren gewone rijtuigen waar de FNM op basis van de originele NMBS plannen een stuurpost aan heeft toegevoegd.
Greetz
Sven
-
- Contacteer:
Hallo,
Jammer dat deze Belgen eruitgaan...
En Italië is nu niet zomaar even om de hoek om wat plaatjes te gaan maken...
Die stuurrijtuigen zijn inderdaad ginds verbouwd. Hier waren het verbouwde M2BD rijtuigen, ginds zijn het verbouwde M2B (en ook niet enkele M3B?) rijtuigen.
Bij de FNM reden overigens ook de laatste M3 rijtuigen...
Groeten,
Joris De Mol
Jammer dat deze Belgen eruitgaan...
En Italië is nu niet zomaar even om de hoek om wat plaatjes te gaan maken...
Die stuurrijtuigen zijn inderdaad ginds verbouwd. Hier waren het verbouwde M2BD rijtuigen, ginds zijn het verbouwde M2B (en ook niet enkele M3B?) rijtuigen.
Bij de FNM reden overigens ook de laatste M3 rijtuigen...
Groeten,
Joris De Mol
-
- Contacteer:
- sammarco1
- Contacteer:
Eigenlijk zag ie er zo uit toen ie werd gefotografeerd , De auteur van de foto heeft hem een "beetje" onder de arm genomen, en die walgelijke grafitti zogoed mogelijk geprobeerd te verwijderen.
Ik heb hem in een Gifje gestoken. Mogelijk moet je hem 2x openen om het gifje te kunnen zien.
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/di ... ?pos=-6334

Ik heb hem in een Gifje gestoken. Mogelijk moet je hem 2x openen om het gifje te kunnen zien.
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/di ... ?pos=-6334
Och donderdag ga ik effe met het vliegtuig naar italie, en ben vrijdag nacht alweer terug....En Italië is nu niet zomaar even om de hoek om wat plaatjes te gaan maken...

**********************************************************************************************************
-
in november ben ik in de buurt, zouden ze dan nog rondrijden?

- sammarco1
- Contacteer:
Ik denk het wel.... Waneer ze eruit gaan weet ik niet precies, maar toch zeker voor eind dit jaar... Immers heeft de FNM ook nieuw materiaal in huis, genomen...