als die alle 6 kracht leveren dan trek je alles kapot denk ik
Hier 4*66 en 2x 2000..... zou kunnen geven 4*30T en 2*20T is 180 Ton, liefst duwen, anders zijn hun eigen koppelingen er al aan ....
Waar worden die onderhouden ? Moers ? Vosloh heeft uiteindelijk toch geen plaats gekregen op het Noord dacht ik ?
Of krijgen die klein onderhoud uit een magazijn-onderhouds wagentje ?
Personeel is aan te werven en eventueel op te leiden door mensen van de constructeur, hoe denk je dat dat bij de andere operatoren gaat als ze een nieuwe type loc moeten onderhouden?
Robin schreef:in de antwerpse haven zou DLC/Crossrail een stuk grond hebben liggen om een werkplaats te bouwen... rarara waar gaan ze het personeel halen
Vosloh wou vroeger al beginnen, vroegen aan Infrabel of ze op het noord iets konden doen...mocht niet...
Alhoewel ze toen een spoor in den atelier in gebruik hadden voor het afstellen en depanneren van de 77ers...