Grote opruiming te Monceau
Grote opruiming te Monceau
geachte forumleden,
Met veel spijt in het hart moet ik mededelen dat de hangar van ons monceau volledig leeg is juist buiten staan er nog locs maar deze zijn ook al verplaatst en zullen er nie lang meer staan. Dus wie wil gaan kijken of fotos nemen het is now or never. Er staan vermoed ik nog een 20 tal loc's dus veeeeeeeeel minder als paar maand geleden, in de loods staan juist nog een paar wagons de rest is verdwenen iemand idee naar waar?
Greetz Wimpie
Met veel spijt in het hart moet ik mededelen dat de hangar van ons monceau volledig leeg is juist buiten staan er nog locs maar deze zijn ook al verplaatst en zullen er nie lang meer staan. Dus wie wil gaan kijken of fotos nemen het is now or never. Er staan vermoed ik nog een 20 tal loc's dus veeeeeeeeel minder als paar maand geleden, in de loods staan juist nog een paar wagons de rest is verdwenen iemand idee naar waar?
Greetz Wimpie
Re: Grote opruiming te Monceau
Ik had ooit iets gehoord van 22ers die naar Polen zouden gaan, maar of dat plan nog steeds doorgaat weet ik niet...
- trainfreak
Kzal binnenkort es moeten gaan zien dus.
Waar ligt Monceau ergens, welke gemeente ligt dichtbij?
Alvast bedankt!
Waar ligt Monceau ergens, welke gemeente ligt dichtbij?
Alvast bedankt!
- trainfreak
Ondertussen al gevonden, dankzij hulp van diverse mensen (waarvoor dank!)Steven schreef:tegen stinkstad charleroi
waar moet je afstappen om aan monceau te geraken ?trainfreak schreef:Ondertussen al gevonden, dankzij hulp van diverse mensen (waarvoor dank!)Steven schreef:tegen stinkstad charleroi
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Roux.
Wandel verder richting Chalala en je komt aan een ingang, daarlangs binnengaan en naar rechts.
De TEC heeft lijn 84 in de buurt en dan stap je af aan Plomcot.
Wandel verder richting Chalala en je komt aan een ingang, daarlangs binnengaan en naar rechts.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
-
Is het eigenlijk veilig daar te wandelen? Want Charleroi en zeker de buitenwijken hebben wat dat betreft een slechte reputatie.
Binnen in het domein zal't wel inorde zijn zeker? 't is tenslotte privé-terrein, al is dat nog geen garantie op veiligheid, te zien aan de vele graffiti op treinen, aangebracht in de stelplaatsen... 

Als iedere spotter daar zomaar binnen kan dan kan krapuul dat zeker...
-
ik zou zondag eens gaan ... de treinplanner stuurt me via marchienne au pont, waar ik een halfuur vast zit ... en t'is maar 4 minutjes naar roux, is er dan geen bus ofzo die langsdaar gaat ?
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
- trainfreak
HLE 2302 schreef:ik zou zondag eens gaan ... de treinplanner stuurt me via marchienne au pont, waar ik een halfuur vast zit ... en t'is maar 4 minutjes naar roux, is er dan geen bus ofzo die langsdaar gaat ?
greetz 2302
dekooiker schreef:Roux.
Eventueel tevoet gaan, lijkt me maar een km of 3-4?HLE 2302 schreef:ik zou zondag eens gaan ... de treinplanner stuurt me via marchienne au pont, waar ik een halfuur vast zit ... en t'is maar 4 minutjes naar roux, is er dan geen bus ofzo die langsdaar gaat ?
greetz 2302
Bussen zullen er daar ook wel rijden, maar ik heb geen flauw benul wat je op de site van de Tec moet ingeven.
En anders kan je een beetje spotten he, er rijdt wel wat cargo op zondag daar in de regio.
Tis maar een ideetje he.