Nettreinkaart aanvragen
Nettreinkaart aanvragen
Als ik een nettreinkaart aan wil vragen moet ik steeds een traject aangeven. Maar wat als ik nu gewoon een kaart wil voor het volledige net, dus geen specifiek traject, hoe dit dan aan te geven?
-
Re: Nettreinkaart aanvragen
de loketbediende moet een station kiezen dat verder als 146km van je vertrekstation ligt, dan krijg je automatisch een nettreinkaart

Dus stel dat ik er een aanvraag van Landen naar Poperinge (190km), dan komt er automatisch een netkaart uit de computer? Wat eenvoudig.
Ja, maar toen ik die aanvroeg kon ik ook gewoon voor het volledige net opteren, want die optie bestaat volgens mij ook op het aanvraagkaartje.Tom024 schreef:Dus stel dat ik er een aanvraag van Landen naar Poperinge (190km), dan komt er automatisch een netkaart uit de computer? Wat eenvoudig.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
je kunt inderdaad net op het papier selecteren, maar de loketbediende kan niet 'net' in zijn computer aanduiden
toen ik de mijn aanvroeg (2,5 jaar geleden) moest loketbediende zelfs naar brussel bellen omdat hij niet wist hoe hij het moest uitgeven
bleek dat hij gewoon een ver station moest kiezen
toen ik de mijn aanvroeg (2,5 jaar geleden) moest loketbediende zelfs naar brussel bellen omdat hij niet wist hoe hij het moest uitgeven
bleek dat hij gewoon een ver station moest kiezen