Nettreinkaart aanvragen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Tom024

Nettreinkaart aanvragen

Bericht door Tom024 »

Als ik een nettreinkaart aan wil vragen moet ik steeds een traject aangeven. Maar wat als ik nu gewoon een kaart wil voor het volledige net, dus geen specifiek traject, hoe dit dan aan te geven?
treinbruno

Re: Nettreinkaart aanvragen

Bericht door treinbruno »

de loketbediende moet een station kiezen dat verder als 146km van je vertrekstation ligt, dan krijg je automatisch een nettreinkaart
Afbeelding
Tom024

Bericht door Tom024 »

Dus stel dat ik er een aanvraag van Landen naar Poperinge (190km), dan komt er automatisch een netkaart uit de computer? Wat eenvoudig.
overweg13

Bericht door overweg13 »

Tom024 schreef:Dus stel dat ik er een aanvraag van Landen naar Poperinge (190km), dan komt er automatisch een netkaart uit de computer? Wat eenvoudig.
Ja, maar toen ik die aanvroeg kon ik ook gewoon voor het volledige net opteren, want die optie bestaat volgens mij ook op het aanvraagkaartje.
Met vriendelijke groet

overweg13
treinbruno

Bericht door treinbruno »

je kunt inderdaad net op het papier selecteren, maar de loketbediende kan niet 'net' in zijn computer aanduiden
toen ik de mijn aanvroeg (2,5 jaar geleden) moest loketbediende zelfs naar brussel bellen omdat hij niet wist hoe hij het moest uitgeven
bleek dat hij gewoon een ver station moest kiezen :)
Afbeelding
Plaats reactie