Ongewone samenstelling.
-
-
Re: gewijzigde samenstelling.
Dat van die cisalpinorijtuigen is tegenwoordig meer gewoonte dan uitzondering aan het worden. De cisalpino verbindingen bestaan niet meer, de rijtuigen worden dus ingezet volgens ze nodig zijn. Daar ze enkel in kleur verschillen van die andere rijtuigen kunnen ze dus vlotjes mee ingezet worden in de verbinding van en naar Brussel.
Ik zie tegenwoordig bijna dagelijks een cisalpinorijtuig meekomen in Vauban of Iris.
Ik zie tegenwoordig bijna dagelijks een cisalpinorijtuig meekomen in Vauban of Iris.
-
Nog een late: 24/10, IC 9241
LOC 28 + I6 1ste klasse (!) - I 10 1ste klasse - 4 I 10 2de klasse + 1 I6 tweede klasse
LOC 28 + I6 1ste klasse (!) - I 10 1ste klasse - 4 I 10 2de klasse + 1 I6 tweede klasse
-
Deze had ik nog niet gezien...
Daarnet aan het Noordstation in Brussel.

Is door het verdwijnen van de HLE16 vrij courant geworden hoor, een HLE13 + M4. Er is ook minstens een P-trein naar Welkenraedt met deze samenstelling.
Laatst gewijzigd door Steve op 17 nov 2009, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Is de HLE 18 net geen nieuwe loc?? Hopelijk is hij nog niet verdwenenMIVB-reiziger schreef:Is door het verdwijnen van de HLE18 vrij courant geworden hoor, een HLE13 + M4. Er is ook minstens een P-trein naar Welkenraedt met deze samenstelling.

hij wil waarschijnlijk zeggen "het verdwijnen van de reeks 16".
De oude reeks 18 is al iets te lang weg van de baan om het daar nu over te hebben bij deze foto
.
De oude reeks 18 is al iets te lang weg van de baan om het daar nu over te hebben bij deze foto

Trein P7006 (Oostende-Schaarbeek) bestond op 17 december uit loc 2633+ I10. Normale trekkracht van deze trein is een 13.
Ik denk niet dat het sinds de nieuwe dienstregeling is veranderd, want maandag was het nog een 13 die deze trein verzekerde.
Ik denk niet dat het sinds de nieuwe dienstregeling is veranderd, want maandag was het nog een 13 die deze trein verzekerde.
-
Zal misschien door de sneeuw zijn dat er weer een pak 13'en uitgevallen zijn?